تاریخ رونمایی از هواوی P40 به همراه مشخصات آن اعلام شد

هواوی P40 و P40 Pro

یک مقام ارشد هواوی: گوشی‌های سری P40 هواوی در ماه مارس و با طراحی اسرار آمیز معرفی خواهند شد.

گوشی‌های سری P هواوی جز بهترین گوشی‌های بالارده بازار هستند که طرفداران زیادی هم دارند. هواوی معمولا در ماه مارس گوشی‌های سری P را معرفی می‌کند، بنابراین انتظار داریم که گوشی‌های سری P جدید هواوی در سال 2020 هم، دقیقا طبق همان زمانبندی رونمایی شوند.

در واقع ریچارد یو، مدیرعامل بخش تجاری گجت‌های هواوی، در مصاحبه‌ای با مطبوعات فرانسه تایید کرده است که گوشی‌های سری هواوی P40، طی رویدادی در پاریس معرفی خواهند شد که این رویداد برای اواخر ماه مارس سال 2020 برنامه ریزی شده است.

اگرچه دقیقا به تاریخ معرفی این گوشی اشاره‌ای نشده است اما بنا به رفتار سابق هواوی برای معرفی گوشی‌های سری P خود، انتظار داریم که این گوشی، روز سه شنبه، در تاریخ 25 مارس در معرض دید کاربران قرار بگیرد. با این وجود از آنجایی که هنوز 3 ماه تا تاریخ گفته شده باقی مانده است، اصلا بعید نیست که تاریخ دقیق این رویداد تغییر کند.

طراحی اسرارآمیز

بنا به گفته‌های ریچارد یو، گوشی‌های هواوی P40 از یک طراحی اسرارآمیز بهره خواهد برد که تاکنون نمونه آن را هیچگاه ندیده بودیم. این توضیح نشان می‌دهد که هواوی قصد دارد در مورد طراحی پرفروش‌ترین گوشی‌های خود، یک بازنگری اساسی داشته باشد. ضمنا ممکن است این تغییر ظاهری، با افزایش طول عمر باتری، عملکرد به مراتب بهتر و افزایش کیفیت عکاسی همراه شود. اما احتمالا این تغییرات در هواوی P40 Pro بیشتر به چشم بخورد.

مشخصات هواوی P40 و P40 Pro

بنا به اطلاعاتی که تا به امروز فاش شده است، می‌دانیم که هواوی P40 و P40 Pro، هر دو به پردازنده اختصاصی هواوی، کایرین 990 مجهز خواهند شد (همان پردازنده‌ای که در حال حاضر در گوشی هواوی میت 30 پرو به کار رفته است).

اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره میزان رم و حافظه داخلی این گوشی‌ها گفته نشده است اما در خصوص نرم افزار این گوشی صحبت‌هایی شده است. در واقع با وجود تحریم‌های آمریکا و شایعاتی که از تجهیز هواوی P40 به سیستم عامل هارمونی خبر می‌دهند، ریچارد یو توضیح داده است که هواوی P40 و P40 Pro هر دو به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 بهره خواهند برد.

البته اگرچه این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید 10 بهره خواهد برد اما این مسئله که هواوی P40 و P40 Pro بتوانند از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل استفاده کنند یا نه، به تصمیم آمریکا بستگی دارد.

اخبار مرتبط:

هواوی P40 پرو با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی گرافینی معرفی خواهد شد

ممکن است هواوی P40 پرو با دو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی او اس عرضه شود

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر