هواوی P40 پرو با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی گرافینی معرفی خواهد شد

P40 و P40پرو

اطلاعات جدیدی از گوشی هواوی P40 Pro فاش شده است که از باتری گرافینی 5500 میلی آمپر ساعتی و رفرش ریت 120 هرتز خبر می‌دهد.

هواوی امسال با مشکلات زیادی برای عرضه گوشی‌های سری میت 30 مواجه شد. در واقع به دلیل تحریم‌های آمریکا و گوگل، گوشی‌های سری میت 30 هواوی نمی‌توانستند از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. با این وجود هواوی فروش بسیار خوبی را روی گوشی‌های این خانواده تجربه کرد.

حالا انتظار داریم که هواوی پرچمداران 2019 خود، یعنی گوشی‌های هواوی P40 و هواوی P40 پرو را در سه ماهه نسخه سال 2020 معرفی کند. اگرچه برخلاف همیشه، اطلاعات چندانی درباره این گوشی‌ها منتشر نشده است اما به لطف افشای اطلاعاتی یکی از افشاگران معروف، برخی از ویژگی‌های احتمالی گوشی هواوی P40 pro مشخص شده است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی فاش شده است را با هم مرور کنیم.

بررسی شایعات حول هواوی P40 و P40 پرو

نمایشگر بزرگ با طراحی آبشاری

بنا به اطلاعاتی که فاش شده است، این پرچمدار 2020 هواوی به یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع OLED و با QHD+ مجهز خواهد شد که به صورت آبشاری طراحی خواهد شد. به این ترتیب مطمئنا با یک نمایشگر شدیدا منحنی و با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و غیرقابل تشخیص مواجه خواهیم بود به طوری که انتظار داریم این گوشی از نسبت 98 درصدی نمایشگر به پنل جلویی بهره ببرد.

نکته قابل تامل دیگر در مورد نمایشگر این گوشی، رفرش ریت 120 هرتزی آن است.

دوربین پنجگانه اصلی و دوربین سلفی دوگانه

از جمله جالب‌ترین شایعاتی که در خصوص هواوی P40 pro می‌توانیم به آن اشاره کنیم، دوربین پنجگانه اصلی این گوشی با لنز Leica است. گفته می‌شود که این گوشی از یک لنز 64 مگاپیکسلی (سنسور IMX686 سونی 1/1.7 اینچی با پشتیبانی از OIS)، دوربین 20 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین 12 مگاپیکسلی پیروسکوپی، دوربین ماکرو اختصاصی و سنسور TOF بهره خواهد برد. بنا به شایعات دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدیو 4K را دارد.

در خصوص دوربین سلفی هم گفته می‌شود که هواوی از نمایشگر حفره دار استفاده خواهد کرد که یکی از این دوربین‌های سلفی اولتراواید خواهد بود. درواقع انتظار داریم که حفره دوربین سلفی به صورت بیضی باشد و یا اینکه دو حفره به صورت جداگانه در نمایشگر قرار بگیرند.

هواوی P40
-

باتری حجیم گرافینی و شارژ 50 واتی

یکی از شایعاتی که درباره هواوی P40 pro به گوشی می‌رسد، مجهز شدن این گوشی به باتری 5500 میلی آمپر ساعتی از نوع گرافینی است. با این وجود گفته می‌شود که ظرفیت این نوع باتری 70 درصد باتری‌های معمولی لیتیوم پلیمری است.

شایعات نشان می‌دهد که این گوشی از شارژ سریع 50 واتی سیمی بهره می‌برد. به عبارتی شارژ این گوشی تنها در مدت 45 دقیقه از 0 به 100 می‌رسد.

سایر شایعات درباره هواوی P40 و P40 پرو

آخرین اطلاعاتی که درباره هواوی P40 و P40 پرو فاش شده است، به پردازنده کایرین 990 آن برمی‌گردد. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی‌ها از تکنولوژی 5G بهره خواهند برد.

به هر ترتیب این اطلاعات تنها در حد شایعه هستند و برای اطمینان از هر یک باید منتظر تایید از سمت منبع موثقی باشیم.

اخبار مرتبط:

ممکن است هواوی P40 پرو با دو سیستم عامل اندروید 10 و هارمونی او اس عرضه شود

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر