رندرهای جدیدی از هواوی P40 Pro منتشر شد؛ پرچمدار آینده هواوی

Huawei-P40-Pro-concept.jpg

هواوی P40 پرچمدار آینده هواوی در سال 2020 به حساب می‌آید و حالا مدت‌هاست که شاهد شایعات زیادی درباره آن هستیم. حالا رندرهای مفهومی از این گوشی منتشر شده است که فایل‌های CAD هستند.

هواوی P40 پرچمدار آینده هواوی در سال 2020 به حساب می‌آید و حالا مدت‌هاست که شاهد شایعات زیادی درباره آن هستیم. حالا رندرهای مفهومی از این گوشی منتشر شده است که فایل‌های CAD هستند. با فیسیت همراه باشید تا شایعات حول این گوشی را با هم بررسی کنیم.

هواوی P40 Pro با نمایشگری منحصر به فرد

نکته جالبی که درباره هواوی P40 Pro گفته می‌شود، نمایشگر آن خواهد بود. درواقع به جای استفاده از نمایشگر اج، هواوی P40 Pro از نمایشگر quad-edge بهره خواهد برد. به عبارتی 4 طرف نمایشگر به شیوه‌ای ماحرانه، اج خواهد بود.

همانطور که در تصویر می‌بینید، دوربین هم در حفره‌ای به شکل مستطیل لبه گرد در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر قرار خواهد گرفت و این حفره جایگاه دوربین دوگانه سلفی خواهد بود.

در آخر هم باید بگوییم که این گوشی احتمالا از نمایشگر 6.5 و یا 6.7 اینچی بهره خواهد برد.

These-Huawei-P40-Pro-renders-give-us-our-best-look-yet-at-the-flagship
کانسپتی از هواوی P40 Pro -

دوربین اصلی هواوی P40

هواوی در نظر دارد تا در این گوشی از دوربین اصلی 5 گانه استفاده کند. این دوربین‌ها در یک بخش مستطیلی قرار خواهد گرفت که لنزهای اصلی در سمت چپ و لدو لنز دیگر به همراه فلش رد سمت راست قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی شامل یک لنز اصلی اولتراواید و یک دوربین پیروسکوپی به روز شده با قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری و یک دوربین TOF است. در مورد لنز تله فوتو این گوشی هم گفته می‌شود که قرار است گپ بین زوم 1 برابری و 10 برابری را پر کند.

Huawei-P40-Pro-concept
کانسپتی از پنل پشتی هواوی P40 Pro -

سایر مشخصات و زمان رونمایی از هواوی P40

بنا به شایعات گفته می‌شود که خانواده هواوی P40 به صورت رسمی در اواخر ماه مارس 2020 و در رویدادی در پاریس معرفی خواهند شد. گفته می‌شود که هواوی P40 پرو از پردازنده کایرین 990 5G بهره خواهد برد که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که این گوشی‌ها با اندروید 10 و واسط کاربری EMUI 10 راهی بازار شوند. البته قبلا شایعاتی منتشر شده بود که بنا به آن‌ها انتظار می‌رفت هواوی P40 علاوه بر اندروید، از سیستم عامل هارمونی هم بهره خواهد برد.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر