هواوی P40 از باتری گرافینی بهره نخواهد برد

هواوی P40

در پی شایعاتی که گفته می‌شد هواوی P40 از باتری گرافینی بهره خواهد برد، حالا هواوی این خبر را رد کرده است.

یکی از پرهیاهو‌ترین اتفاق‌های دیروز این است که حساب رسمی توییتری هواوی فرانسه خبری منتشر کرد. در آن توییت پیش بینی شده بود که هواوی پی40 در آینده با باتری گرافینی ارائه خواهد شد و مدت کوتاهی پس از اعلام این خبر، موجی از بدبینی کارشناسان فناوری سرازیر شد این وضعیت در شرایط فعلی فناوری بسیار غیرممکن است.

حساب کاربری توییتر هواوی فرانسه پس از این اتفاق، پست را حذف کرده و در بیانیه رسمی اعلام کرده است که این فقط یک شایعه است و به تأیید رسمی نرسیده است. در حقیقت، مقامات بالای هواوی اعلام کردند كه این فناوری هنوز آمادگی لازم را برای اجرا ندارد، بنابراین نباید از الان به فکر رونمایی از این فناوری باشیم اما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا هر چه زودتر به این مهم دستیابیم.

درحالی که مشخص شد چنین خبری واقعیت ندارد و هیجان این خبر برای دوستداران فناوری دوامی نداشته است، کارشناسان حوزه‌ی صنعت امیدوار هستند که در بهترین حالت در سال ۲۰۲۱ می‌توان شاهد عرضه‌ی گوشی‌های مبتنی بر باتری‌های گرافین بود.

بی‌صبرانه امیدوار هستیم هرچه زودتر گوشی‌های مجهز به باتری‌ گرافین روانه‌ی بازار شوند چرا که تکنولوژی باتری‌ گرافین به دوستداران فناوری، سرعت شارژ بسیار بیشتر و حداقل خرابی باتری در طول زمان و ظرفیت بهتر را وعده می‌دهد.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر