سامانه‌ ثبت تخلفات ترافیک اینترنتی در ساترا راه اندازی شد

ساترا.jpg

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به شکایت برخی کاربران بابت تخلف در تعیین تعرفه اینترنت داخلی، ساترا سامانه‌ای را برای ثبت تخلف راه اندازی کرده است.

چندی پیش اخبار و شایعاتی درباره‌ی این موضوع منتشر شده بود که از محاسبه ترافیک اینترنت با تعرفه بین الملل، آن هم در پلتفرم‌های داخلی خبر داده بود. درواقع بنا به مصوبه‌های 237، 248 و 251 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها بایستی هزینه‌ی ترافیک داخلی را با تعرفه حداکثر نصف تعرفه بین الملل محاسبه کنند. در این میان اما برخی اپراتورها تعرفه اینترنتی محتوای داخلی و اپلیکیشن‌های داخلی را برابر با تعرفه بین الملل محاسبه می‌کنند.

در این بین اما ساترا برای حمایت از حقوق کاربران، حالا سامانه‌ای را راه اندازی کرده است که تخلفات هزینه ترافیک اینترنت در محتوای نمایشی در رسانه‌ها را به ثبت می‌رساند.

شما کاربران در صورت تشخیص هر گونه تخلف در خصوص ترافیک اینترنت، می‌توانید به وب سایت ساترا مراجعه کرده و به بخش ثبت تخلفات بروید. از این طریق می‌توانید تخلف‌ها را گزارش داده و پاسخ آن را هم از همین طریق ببینید.

اخبار مرتبط:

آیا اپراتورهای ایرانی 3G را خاموش می‌کنند؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ساترا


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر