سلطه در بازار ساعت و دستبند هوشمند در دست کدام کمپانی است؟

سلطه در بازار ساعت و دستبند هوشمند در دست کدام کمپانی است؟

ساعت‌های هوشمند و مچ بندهای سلامتی این روزها اهمیت ویژه‌ای در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند اما کدام کمپانی‌ها بیشترین سهم فروش را در این حوزه دارند؟

گجت‌های هوشمند همچون دستبندهای سلامتی، ساعت‌های هوشمند، ردیاب‌های سلامتی و... این روزها به خوبی جای خود را در بازار و در بین کاربران سراسر دنیا پیدا کرده‌اند و به محصولات محبوبی در بین کاربران تبدیل شده‌اند.

حالا بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است، جایگاه کمپانی‌های مختلف در فروش گجت‌های هوشمند مشخص شده است و شیائومی، برندی که تا مدتی پیش حتی تلفظ نامش برای کاربران سخت بود، حالا در جایگاه اول قرار دارد. با فیسیت همراه باشید تا رتبه بندی کمپانی‌های مختلف در فروش ساعت هوشمند و دستبند سلامتی را بررسی کنیم.

رتبه بندی سهم بازار کمپانی‌های مختلف در فروش ساعت هوشمند و دستبندهای سلامتی

شیائومی؛ رتبه نخست فروش گجت‌های هوشمند سلامتی

شیائومی با فروش 12.2 میلیون گجت پوشیدنی به صورت جهانی، جایگاه اول در این بازار را بدست آورده است. جالب اینجاست که شیائومی در این حوزه پیشرفت بسیار خوبی داشته است به طوری که با رشد 74.4 درصدی، در سه ماهه اخیر موفق شده است 27 درصد از سهم بازار را در این حوزه به دست بیاورد. شیائومی این پیشرفت‌ها را مدیون فروش بسیار خوبش در بازار بومی‌اش و همچنین بازارهای جهانی است.

بی شک در این بین می بند 4 شیائومی از محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران برخوردار بوده است و به لطف قیمت مناسبش، خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

اخبار مرتبط:

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

اپل؛ جایگاه دوم

بعد از شیائومی، جایگاه دوم پرفروش‌ترین گجت‌های هوشمند سلامتی، با سهم بازار 15 درصدی، به اپل تعلق دارد. جالب اینجاست که در سه ماه گذشته حدود 60 درصد از فروش کمپانی اپل در حوزه ساعت هوشمند و گجت‌های سلامتی، مربوط به اپل واچ سری 5 بوده است.

اخبار مرتبط:

بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور

هواوی؛ رتبه سوم فروش گجت‌های سلامتی

جایگاه سوم اما به هواوی تعلق دارد. این کمپانی در سه ماهه اخیر موفق شده است با فروش 5.9 میلیون گجت هوشمندِ سلامتی محور، 13 درصد از سهم بازار را در این حوزه بدست بیاورد. جالب این جاست که هواوی در یک سال اخیر با رشد 243 درصدی مواجه بوده و بیشتر این رشد و فروشش را مدیون فروش محصولاتش در خود چین بوده است.

سهم بازار کمپانی‌های مختلف در فروش دستبند هوشمند و ساعت هوشمند.jpg
سهم بازار کمپانی‌های مختلف در فروش دستبند هوشمند و ساعت هوشمند -

فیت بیت؛ جایگاه چهارم

چهارمین جایگاه اما به فیت بیت تعلق دارد. این کمپانی با در دست داشتن تنها 8 درصد از سهم بازار در حوزه ساعت هوشمند و دستبندهای سلامتی، در این حوزه چندان قدرتمند ظاهر نشده است و البته نسبت به رقبای دیگر در این حوزه پیشرفت چندانی را هم تجربه نکرده است.

سامسونگ؛ رتبه پنجم

سامسونگ اگرچه در حوزه گوشی‌های هوشمند موبایل در سراسر دنیا قدرتمند ظاهر شده است اما در حوزه ساعت هوشمند و دستبندهای سلامتی چندان موفق نبوده و حالا با در اختیار داشتن تنها 6 درصد از سهم بازار، در جایگاه پنجم در این حوزه قرار دارد. سامسونگ همین فروش اندک را هم مدیون دستبند هوشمند ارزان قیمتش، گلکسی فیت، در بازارهای آسیایی است.

اخبار مرتبط:

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر