Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

می بند 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد.

می بند 4 (Mi band 4)، نسل چهارم دستبندهای سلامتی شیائومی ساعاتی پیش رونمایی شد که بزرگ‌ترین ارتقا این سری محصولات شیائومی محسوب می‌شود. این محصول در سه مدل عرضه خواهد شد که قدرتمندترین مدل از NFC بهره خواهد برد. با فیسیت همراه باشید تا این دستبند سلامتی جدید شیائومی را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی Mi band 4؛ نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی

طراحی و نمایشگر می بند 4

دستبند هوشمند می بند 4 (Mi band 4) از یک نمایشگر رنگی 0.95 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 120 در 240 بهره می‌برد. شیائومی نمایشگر این دستبند هوشمند جدیدش را با یک شیشه 2.5D ضد خش محافظت می‌کند.

این دستبند هوشمند شیائومی از 77 تم رنگی متفاوت برای شخصی‌سازی نمایشگر و 8 بند در رنگ‌های مختلف بهره می‌برد که به خوبی همه سلیقه‌ها را ارضا می‌کند.

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی

 

شتاب‌سنج شش محوره

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این دستبند هوشمند شیائومی شاهد آن هستیم، اضافه شدن شتاب‌سنج 6 محوره است که به لطف آن، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامتی، دقیق‌تر و بهتر از قبل خواهد بود. ضمناً این قابلیت همراه با تشخیص حرکات شنا خواهد بود.

از طرفی این دستبند سلامتی از طراحی ضد آبی بهره می‌برد که به لطف آن می‌توانید تا عمق 50 متری آب و بدون هیچ نگرانی شنا کنید. حتی Mi Band 4 می‌تواند مهارت‌های شنای شما را هم اندازه‌گیری کند.

 

کار کردن با دستیار صوتی شیائومی

شیائومی این دستبند هوشمند جدیدش را به یک میکروفون داخلی مجهز کرده است که امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند شیائومی را فراهم می‌کند. به عبارتی کاربران Mi band 4 شیائومی می‌توانند تجهیزات هوشمند خود (تجهیزات IOT) را با دستورات صوتی کنترل کنید.

 

قابلیت NFC

گران‌قیمت‌ترین و قدرتمندترین نسخه می بند 4 شیائومی از قابلیت NFC بهره می‌برد. به لطف این قابلیت می‌توانید پرداخت‌های دیجیتالی و پرداخت‌های مربوط به کارت‌های حمل و نقل عمومی را با دستبند هوشمند خود انجام دهید و حتی فرآیند جفت شدن گوشی به دستبند هوشمند هم ساده‌تر خواهد شد.

 

سایر مشخصات نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی

دستبند هوشمند جدید شیائومی برخی ویژگی ها مانند قابلیت سنجش ضربان قلب و پایش کیفیت خواب را از نسل های قبلی خودش به ارث برده است. ضمنا این دستبند هوشمند به بلوتوث 5.0 هم مجهز شده است. به ادعای شیائومی، نسخه معمولی نسل جدید دستبند هوشمندش دارای عمر باتری 20 روزه و نسخه دارای NFC دارای عمر باتری 15 روزه است.

 

قیمت می بند 4

دستبند هوشمند Mi band 4 شیائومی در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، آبی، نارنجی، صورتی، بنفش و زرشکی راهی بازار خواهد شد. قیمت می بند 4 برای نسخه معمولی تنها 24 دلار و برای نسخه دارای NFC حدود 33 دلار تعیین شده است. البته اگر طرفدار مدل اونجرز (Avenger) هستید باید هزینه 50 دلاری برای این محصول بپردازید.

 

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

 

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر