شیائومی Mi 10 Pro با 16 گیگابایت رم معرفی می‌شود

شیائومی Mi 10 Pro.jpg

شیائومی در تدارک رونمایی از پرچمداران 2020 خود، Mi 10 و Mi 10 Pro است. حالا می‌دانیم که این گوشی با مشخصات فوق‌العاده معرفی خواهد شد.

­­شیائومی، کمپانی چینی که این سال‌ها به سرعت در حال ربودن گوی سبقت از سایر کمپانی‌هاست، خودش را برای رونمایی از پرچمداران 2020 خود، یعنی شیائومی Mi 10 و شیائومی Mi 10 Pro آماده می‌کند و در این مدت بارها و بارها شایعاتی درباره این دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. آخرین اطلاعاتی که از این گوشی فاش شده است، از سمت چین است و گویا یک اسکرین شات از صفحه About نسخه پرو این گوشی منتشر شده است.

بنا به اطلاعاتی که از این اسکرین شات استخراج شده است، شیائومی Mi 10 Pro از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این دو ویژگی، مهم‌ترین مشخصاتی است که برای این گوشی عنوان شده است و البته در نوع خود یک رکوردشکنی بزرگ است زیرا تا به امروز هیچ گوشی هوشمندی از 16 گیگابایت رم بهره نبرده است. در واقع تا به امروز قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند نهایتا دارای 12 گیگابایت رم هستند و این خود نشان می‌دهد که شیائومی قصد رقابتی شدید با سایر کمپانی را دارد.

پیشنهاد فیسیت: در گوشی‌های هوشمند واقعا به چه میزان رم نیاز داریم؟

مشخصات شیائومی Mi 10 Pro

در این برگه اطلاعات دیگری هم درباره شیائومی Mi 10 Pro منتشر شده است که البته برخی از این اطلاعات، قبلا هم تایید شده بودند. به طور کلی می‌دانیم که شیائومی Mi 10 Pro از پردازنده اسنپدراگون 865، نمایشگر 6.4 فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد. ویژگی دیگری که از این گوشی انتظار داشتیم، رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر بود، چیزی که در سال 2020 و گوشی‌های معرفی شده در این سال اصلا عجیب نیست.

این گوشی از دوربین اصلی چهارگانه بهره خواهد برد که دارای لنز 108 مگاپیکسلی است. البته دوربین 108 مگاپیکسلی را پیش‌تر در دو گوشی هوشمند Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro هم دیده بودیم. اما در Mi 10 Pro، روی دوربین 108 مگاپیکسلی یک لایه قرار خواهد گرفت که تصاویر بهتری را در شب ثبت کند.

بنا به این اطلاعات، شیائومی Mi 10 Pro از باتری 5250 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و تا به اینجا احتمال می‌دهیم که با شارژ 65 واتی معرفی و راهی بازار شود. بنابراین گفته می‌شود که شارژ این باتری حجیم تنها به 35 دقیقه زمان نیاز دارد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این گوشی وجود دارد که مشخص نشده است اما تا همین جا هم مشخص است که شیائومی قصد دارد امسال با عرضه پرچمداران 2020 خود، گرد و خاکی به پا کنید زیرا مشخصات این گوشی را تا کنون در هیچ گوشی هوشمندی تا به امروز ندیده‌ایم.

مشخصات گوشی شیائومی Mi 10 Pro.jpg
مشخصات گوشی شیائومی Mi 10 Pro -

پیشنهاد فیسیت: شیائومی Mi Note 10؛ اولین گوشی 5 دوربینه دنیا با لنز 108 مگاپیکسلی

اخبار مرتبط:

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2020

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر