لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Nitro V15 با گرافیک RTX 2050، نمایشگر ۱۴۴ هرتز و قیمت ۷۰۰ دلار معرفی شد

dgdg;'dlgl.jpg

قیمت مدل پایه‌ی لپ‌تاپ ایسر Nitro V15 بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما نسخه‌هایی که از گرافیک RTX 4050 به بالا استفاده می‌کنند با برچسب قیمتی بالغ بر ۸۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

ایسر به تازگی لپ‌تاپ جدید خود را با نام Nitro V15 و با یک قیمت پایه بسیار جذاب حدود ۷۰۰ دلار معرفی کرده است. در حال حاضر، با توجه به تورم در اقتصاد جهانی، این قیمت می‌تواند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. با این حال، دلیل تعیین این قیمت پایه برای Nitro V15 ایسر، استفاده از یک گرافیک کمتر پیشرفته تر است.

نسخه پایه ایسر Nitro V15 از پردازنده اینتل Core i5 13420H، ۸ گیگابایت رم DDR5، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD و گرافیک انویدیا RTX 2050 استفاده می‌کند. این در حالی است که برخی از شرکت‌ها لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌تر خود را با گرافیک RTX 3050 عرضه می‌کنند و انتخاب مدل ۲۰۵۰ برای یک محصول که در سال ۲۰۲۳ تولید شده است، کمی تعجب‌آور به نظر می‌رسد.

acer-nitro-v15-1-6513d8d6b379d7166985899f.webp

در صورت افزایش بودجه تا ۷۷۰ دلار، شما قادر خواهید بود لپ‌تاپ Nitro V15 با گرافیک RTX 3050 را تهیه کنید. نسخه‌های دیگری از این محصول که از گرافیک RTX 4050 استفاده می‌کنند نیز با برچسب قیمتی بالغ بر ۸۵۰ دلار عرضه می‌شوند.

وقتی از ایسر در مورد استفاده از گرافیک RTX 2050 در Nitro V15 سوال شد، سخنگوی این شرکت اظهار کرد: "گرافیک RTX 2050 برای برخی کاربران، به‌ویژه دانشجویان که بازی کردن اولویت اصلی آن‌ها نیست و قیمت برای آن‌ها اهمیت دارد، مناسب است. انجام بسیاری از کارهای روزمره دانشجویی و دانش‌آموزی نیاز به گرافیک پیشرفته ندارد و از طرفی، کاربران ممکن است بخواهند گاهی بازی کنند و از دستگاه برای ویرایش تصاویر و ویدیوها هم استفاده کنند."

acer-nitro-v15-2-6513d8d67d2c719087a6f4bd.webp

Nitro V15 ایسر دارای نمایشگری با ابعاد ۱۵.۶ اینچی، وضوح ۱۰۸۰p، نسبت تصویر ۱۶:۹ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. البته در برخی مناطق، این لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی نیز موجود است. همچنین خریداران می‌توانند نسخه‌های با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲ ترابایت و رم ۳۲ گیگابایت را سفارش دهند.

با توجه به مشخصات ارائه شده، به نظر می‌رسد که ایسر Nitro V15 به راحتی می‌تواند در فهرست بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی سال ۲۰۲۳ جای داشته باشد. این لپ‌تاپ از ماه اکتبر در بازار آمریکای شمالی قابل دسترسی خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر