وب سایت گردشگری فارس به دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران راه یافت

پرتال جامع گردشگری فارس

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف است و حالا وب سایت گردشگری فارس به دوازدهمین دوره از این جشنواره راه یافته است.

وب سایت‌ گردشگری استان فارس به عنوان یکی از سه وب سایت برتر در ارزیابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برای شرکت در دوازدهمین جشنواره وب وموبایل ایران انتخاب و معرفی شد.

سرپرست روابط‌عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در این خصوص گفت:

بر اساس اعلام محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با توجه به بررسی های کارشناسی 9 ماهه نخست سال جاری، وبسایت گردشگری فارس از بین 31 استان، به‌ عنوان یکی از سه سایت گردشگری برتر برای شرکت در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شد.

-

استان فارس با توجه به ظرفیت‌های متنوع گردشگری در حوزه‌های مختلف تاریخی - فرهنگی – مذهبی - طبیعی و پزشکی در آن، همواره جز مقاصد برگزیده گردشگری بوده است، لذا به منظور شناساندن این توانمندی‌ها به گردشگران داخلی و خارجی به ویژه کشورهای هدف، اقدام به مجهز نمودن وب سایت گردشگری اداره‌کل به پنج زبان فرانسوی، عربی، انگلیسی، چینی و آلمانی گردیده است.

از دیگر نکات شاخص محتوایی وب سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس می‌توان به بارگذاری درگاه خرید بلیت الکترونیکی بازدید از اماکن تاریخی - فرهنگی استان، معرفی ۱۳۰ اثر از جاذبه‌‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی استان به همراه توضیحات متنی، عکس، فیلم و امکان بازدید مجازی از این اماکن و همچنین ارائه اطلاعات از کلیه زیرساخت‌های اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز و کلیه نیازمندی‌هایی که یک گردشگری در سفر به استان فارس نیاز خواهد داشت اشاره کرد.

جشنواره وب و موبایل ایران چیست؟

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وب سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وب سایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

اخبار مرتبط:

گزارش اختصاصی فیسیت از چهارمین کنفرانس تجربه کاربر شیراز

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: اینستاگرام مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر