گلکسی S21 اولترا، اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر 120 هرتز و رزولوشن WQHD خواهد بود

Untitled-1.jpg

یکی از حساب‌های توییتری با نام " Ice universe" پستی را منتشر کرده است و ادعا می‌کند که نسخه اولترا گلکسی S21 قرار است با شارژر 45 وات، دوربین 108 مگاپیکسلی، نمایشگر 120 هرتز با رزولوشن WQHD، و حاشیه‌های عرضی بسیار کم به مانند مدل قبلی ارائه شود.

براساس اخبارهای ضد و نقیض قرار است که سامسونگ از سه مدل از پرچمداران خانواده گلکسی اس 21 با نام‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در تاریخ 14 ژانویه (دی ماه همین امسال) رونمایی کند.

حالا " Ice universe"، یکی از افشاگران توییتری، در رابطه با نسخه اولترا گلکسی اس 21، اظهاراتی دارد که بنا به گفته های او ممکن است شاهد اولین گوشی شرکت سامسونگ باشیم که با صفحه‌نمایش 120 هرتزی رونمایی شود و وضوح تصویری بالایی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. البته برای دقیق بودن این خبر اگر به ظرفیت باتری این دستگاه توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که گلکسی S21 اولترا می‌تواند از این قابلیت پشتیبانی کند.

ت2.jpg
-

از زمان رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S20 که با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و رزولوشن 1080 و گلکسی نوت 20 که با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز که با رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌شدند، کاربران سامسونگ منتظر این بودند که این شرکت برای اولین بار بتواند یک نمایشگر با کیفیت بالا و نرخ رفرش‌ریت بالایی بسازد، از سویی دیگر این افزایش نرخ بروزرسانی و رزولوشن به صورت همزمان، احتیاج به باتری قوی دارد چرا که بتواند توان مصرفی این‌ها را تامین کند.

اخبار غیر رسمی در رابطه با ظرفیت باتری پرچمدارهای گلکسی S21 در طول دو ماه گذشته منتشر شده است که به نظر می‌رسد ظرفیت این نسخه از پرچمداران سامسونگ به نسبت نسخه قبل بیشتر باشد.

اگر بخواهیم با مثال بگوییم تلفن‌های هوشمند دیگری بوده‌اند که با همین مشخصات رونمایی شده‌اند و حتی به بازار نیز عرضه‌ شده‌اند. برای نمونه وان پلاس 8 پرو و اوپو فایند ایکس 2 پرو در حال حاضر از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن +QHD بهره می‌برند. در نتیجه به نظر می‌رسد که برای شرکت سامسونگ نیز خوب باشد که به جمع این شرکت‌ها در سال 2021 اضافه شود.

در اوایل آبان ماه نیز رسانه معتبر Android Authority گزارشی را منتشر کرد و خبر از گلکسی S21 اولترایی را داد که با نمایشگر 6.8 اینچی دینامیک AMOLED رونمایی خواهد شد که رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی بالایی را شاهد خواهیم بود.

درنهایت باید تا زمان رونمایی منتظر باشیم و ببینیم که کره‌ای‌ها سری جدید پرچمداران خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهند کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentra

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر