گلکسی S21 5G با قلم Spen معرفی می‌شود

گلکسی نوت 20.jpg

مدتی است که اخباری درباره حذف سری نوت از گوشی‌های سامسونگ به گوش می‌رسد. حالا هم شاهد اخباری درباره تجهیز گلکسی S21 5G سامسونگ به قلم Spen هستیم که شایعه حذف سری نوت را قوی‌تر می‌کند.

گوشی‌های سری نوت سامسونگ سال‌هاست که به واسطه‌ی قلم خود در بین کاربران، مخصوصا گرافیست‌ها بسیار محبوب هستند. با این حال امسال شاهد معرفی گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 بودیم، محصولی که با روی کار آمدنش شاهد شایعاتی حول حذف گوشی‌های سری نوت سامسونگ بودیم.

برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشوی بعدی سامسونگ به قلم SPen مجهز خواهد شد و جای گوشی‌های سری نوت را خواهد گرفت. برخی از افراد هم معتقدند که سامسونگ تصمیم دارد با قوی کردن گوشی‌های سری اس و تجهیز آن‌ها به قلم Spen، خود به خود کاربران را به سمت خرید این گوشی‌ها و فاصله گرفتن از گوشی‌های سری نوت سوق دهد.

حالا به نظر می‌رسد که ایده‌ی این افراد درست باشد. درواقع اخباری منتشر شده است که از تجهیز گلکسی S21 5G به قلم SPen خبر می‌دهد. در اصل گفته می‌شود که اگر کاربران خرید گلکسی S21 5G را به گوشی‌های نوت ترجیح دهند، احتمالا سری نوت به پایان راه خودش برسد. البته گفته می‌شود که احتمالا قلم Spen به عنوان یکی از اجزای این گوشی نخواهد بود، بلکه کاربران می‌توانند به صورت مجزا این قلم را خریداری کنند.

با این حال هنوز هم گوشی‌های تاشو سامسونگ، بهترین جایگزین برای حذف گوشی‌های سری نوت به نظر می‌رسند زیرا نه تنها طراحی خاصی دارند بلکه سامسونگ دائماً در تلاش است تا این گوشی‌ها را ارتقا داده و باعث پیشرفت آن‌ها شود. این موضوع برای کاربران هم جذابیت دارد زیرا با گوشی‌هایی بدیع رو به رو هستند. از طرفی سامسونگ نمی‌تواند به صورت همزمان روی سه دسته پرچمدار تمرکز کند و همه را با خلاقیت خاص و گیرا راهی بازار کند.

با این حال گوشی‌های سری نوت طرفداران خاص خود را دارند و حذف شدن آن‌ها بدون شک برای این دسته از کاربران خوشایند نیست. پس گلکسی S21 5G باید به نحوی ظاهر شود که نه تنها طرفداران سری نوت به آن جذب شوند، بلکه این دسته از کاربران مطمئن شوند که با حذف سری نوت سامسونگ چیزی را از دست نداده‌اند.

نهایتا باید اشاره کنیم که به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساخت سه گوشی گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا باشد. البته گفته می‌شود که تنها مدل اولترا این سری از گوشی‌های سامسونگ به قلم Spen مجهز خواهد شد.

به هر ترتیب همه‌ی این حرف‌ها در حد شایعه هستند و هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه تصمیمی گرفته است. بنابراین تنها باید صبور باشیم و تا زمان اعلام رسمی این اخبار منتظر بمانیم.

اخبار مرتبط:

احتمال توقف تولید سری نوت سامسونگ قوت گرفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حمیدرضا

دوشنبه, 14 مهر 1399

توقف تولید نوت تصمیم بسیار درستی هست. اینکه یک شرکت دو سری پرچمدار خیلی شبیه به هم داشته باشه و از هر کدوم چند مدل گوشی بزنه درست نیست و گیج کننده است. بهتره یک سری بزنه و تمام توانایی هاشو تو اون سری اعمال کنه. مثل اپل

پاسخ

ثبت نظر