مشخصات و تاریخ معرفی گلکسی S21 فاش شد

گلکسی S21 سامسونگ.jpg

سامسونگ در تدارک معرفی خانواده‌ی گلکسی S21 است. حالا به تازگی اطلاعاتی در خصوص مشخصات و تاریخ معرفی و عرضه‌ی این گوشی‌ها فاش شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

سامسونگ همواره یکی از پرطرفدارترین برندهای گوشی هوشمند در سراسر دنیا بوده است و حالا هم بیشترین سهم بازار را در بین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در سراسر دنیا دارد. حالا گزارشاتی نشان می‌دهد که قصد دارد به زودی گوشی‌های سری گلکسی S21 را معرفی و راهی بازار کند. حتی مشخصات و تاریخ رونمایی از این محصولات هم مشخص شده است. با فیسیت همراه باشید تا هرآنچه در این خصوص می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

هرآنچه درباره خانواده گلکسی S21 می‌دانیم

افشاگر معروف Jon Prosser، مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد در تاریخ 14 ژانویه، یعنی 25 دی ماه، خانواده‌ی گلکسی S21 را معرفی کند، خانواده‌ای که شامل اعضای گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا است. جان پروسر معتقد است که پیش فروش این سه گوشی از همان روز معرفی شروع می‌شود و 15 روز بعد، یعنی 29 ژانویه (دهم بهمن ماه)، این گوشی‌ها رسماً راهی بازار خواهند شد.

گفته می‌شوند که هر سه عضو خانواده‌ی گلکسی S21 به نمایشگرهای خمیده مجهز نخواهند بود و همگی از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 بهره خواهند برد. مانند همیشه، انتظار نداشته باشید که این گوشی‌ها با پردازنده‌ی اسنپدراگون 875 به تمامی نقاط دنیا برسند زیرا تنها در بازار آمریکا و چین شاهد عرضه‌های گوشی‌های گلکسی S21 با پردازنده‌ی اسنپدراگون 875 خواهیم بود و در سایر نقاط دنیا، این گوشی‌ها با پردازنده‌ی اگزینوس 2100 به دست مشتریان خواهند رسید.

احتمالاً گلکسی اس 21 اولترا، قدرتمندترین عضو این خانواده، با دوربین 5 گانه معرفی خواهد شد که دو دوربین از نوع تله فوتو خواهند بود. بنا به گزارشات و ادعاها گفته می‌شود که گلکسی S21 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، گلکسی S21 پلاس با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و گلکسی S21 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی خواهند شد. از جمله سایر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توانیم به رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم.

جالب است بدانید که مدتی است اخباری درباره‌ی حذف گوشی‌های سری نوت سامسونگ به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که احتمالاً گلکسی اس 21 یا گوشی تاشو بعدی سامسونگ از سری گلکسی زد فولد به قلم مجهز شده و جای این خانواده را بگیرد اما هنوز اخبار رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

اخبار مرتبط:

گلکسی S21 5G با قلم Spen معرفی می‌شود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر