رکورد جدید برای استیم؛ نزدیک به 28 هزار پلیر هم‌زمان

Untitled-1.jpg

استیم سال جدید میلادی را با رکوردشکنی شروع کرد و با در اختیار داشتن نزدیک به 28 هزار پلیر هم‌زمان، موفق به ثبت رکورد جدیدی برای خود شد.

پلتفرم استیم در ماه آوریل (اردیبهشت) موفق به کسب 26.9 هزار پلیر آنلاین هم‌زمان شد و طی چند ماه گذشته، به رکورد 27 هزار پلیر آنلاین دست پیدا کرد؛ اکنون بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط دیتابیس استیم، این پلتفرم با داشتن 27,942,036 بازیکن هم‌زمان، موفق به کسب رکورد جدیدی شد.

بر اساس این اطلاعات، بیشترین تعداد بازیکن ثبت شده در این رکورد، متعلق به بازی CS:GO با 867 هزار بازیکن هم‌زمان است. پس از آن بازی DOTA 2 با 761 هزار بازیکن در رتبه دوم و بازی PUBG با 346 هزار پلیر در رتبه سوم قرار دارد. رتبه چهارم و پنجم به ترتیب به بازی‌های Apex Legends با 221 هزار و بازی GTA V با 159 هزار پلیر هم‌زمان تخصص داده شده است. البته به لطف تخفیفات زمستانه استیم، بازی‌های دیگری نظیر Witcher 3 و MIR4 و 7Days To Die جزء بازی‌های پرطرفدار، با تعداد بازیکن بسیار بوده‌اند.

Untitled-2.jpg
-

مدتی پیش شرکت والو (Valve) لیستی از پرطرفدارترین بازی‌های سال 2021 را منتشر کرد. این لیست شامل بازی‌های Valheim، Halo Infinite، PUBG، Apex Legends، Cyberpunk 2077، Grand Theft Auto V، DOTA 2، New World، CS:GO و Rust بود که تمام بازی‌هایی که پلیر زیادی دارند در این لیست آمده است.

ظاهرا استیم هر چند ماه یک‌بار، رکورد جدیدی برای خود ثبت می‌کند که علت آن می‌تواند پیشرفت چشم‌گیر بازی‌های جدید باشد که هر آدمی را به خود جذب می‌کند؛ البته قرنطینه بودن مردم در این مدت نیز بی‌دلیل نیست. امیدواریم که بزرگترین پلتفرم بازی‌های کامپیوتری جهان، به زودی رکورد جدیدی برای خود ثبت کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر