مدیر عامل AMD، لیزا سو، میزبان مراسم افتتاحیه Computex 2024 خواهد بود

AMD.jpg

مدیر عامل شرکت AMD، دکتر لیزا سو (Lisa Su)، سخنرانی افتتاحیه رویداد Computex 2024، کە در تاریخ 14 خرداد ماه (3 ژوئن) برگزار می‌شود را ارائه خواهد کرد که در آن ما در مورد فناوری‌های آینده برای بخش‌های PC و هوش مصنوعی (AI) خواهیم شنید.

مدیر عامل کمپانی AMD، دکتر لیزا سو، برگزار کننده سخنرانی افتتاحیه رویداد Computex با موضوع "اتصال هوش مصنوعی" است. انتخاب این موضوع به معنی تاکید بر نقش مهم هوش مصنوعی در صنعت فناوری، مانند سال گذشته، است.

این اعلان از طرف TAITRA، سازمان برگزار کننده بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان، Computex که هر سال در تایپه تایوان برگزار می‌شود، منتشر شده است. همانطور که می‌دانید، دنیای فناوری در چند سال گذشته با استفاده از PCهای هوش مصنوعی و Al بسیار تغییر کرده است و امسال، ما شاهد تاکید بیشتر بر بخش هوش مصنوعی خواهیم بود.

علاوه بر آن، در این رویداد شرکت AMD نیز سبد محصولات خود را با پیشنهادات جدید و سوپر شارژ در بخش کامپیوترهای رده بالا معرفی خواهد کرد.

رویداد COMPUTEX 2024، یک نمایشگاه جهانی فناوری پیشرو، با برنامه‌های کاربردی AIoT، هوش مصنوعی و اکوسیستم‌های استارت‌آپی است که از تاریخ 15تا18 خرداد ماه (4 تا 7 ژوئن) در سالن 1 و 2 مرکز نمایشگاهی شهر نانگانگ تایپه، با موضوع «اتصال هوش مصنوعی»، با تمرکز بر روی آخرین فن آوری‌های جهانی هوش مصنوعی و روندهای صنعت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با دارا بودن 4500 غرفه، حدود 1500 غرفه دار بین‌المللی و محلی را جذب می‌کند. سخنرانی افتتاحیه توسط دکتر لیزا سو، رئیس و مدیر عامل شرکت AMD در تاریخ 14 خرداد ماه ارائه خواهد شد.

AMD-Ryzen-8000-Zen-5-APUs

سخنرانی‌های اصلی در نمایشگاه COMPUTEX با حضور برترین رهبران صنعت برگزار می‌شوند. امسال از دکتر لیزا سو، رئیس و مدیر عامل شرکت AMD دعوت شده است که سخنرانی افتتاحیه را ارائه کند. دکتر لیزا سو از سوی انجمن مهندسان برق و الکترونیک (IEEE)، بالاترین افتخار در زمینه تراشه‌های نیمه‌هادی‌، یعنی مدال رابرت ان.نویس (Robert N. Noyce)، را دریافت کرده است. او همچنین نقش برجسته‌ای در تبدیل شرکت AMD به یک رهبر در زمینه محاسبات با عملکرد بالا و قابل تطبیق ایفا کرده است.

علاوه بر این، سخنرانان بیشتری از شرکت‌های کوالکام، اینتل، مدیاتک، NXP، سوپرمیکرو و دلتا نیز روی صحنه خواهند رفت تا دیدگاه‌های خود را برای آینده اکوسیستم هوش مصنوعی به اشتراک بگذارند. منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشید.

یکی از بزرگترین سورپرایزها و رونمایی‌های رویداد Computex 2024 امسال از سوی شرکت AMD ممکن است معرفی نسل بعدی خانواده Ryzen این شرکت بر اساس معماری هسته Zen 5 با نام رمز Granite Ridge باشد. شرکت

AMD ظاهراً در حال آماده سازی تراشه‌های نسل بعدی خود برای تولید است و با برنامه ریزی برای عرضه آن‌ها به بازار در نیمه دوم سال 2024، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این پردازنده‌ها در طول رویداد Computex امسال معرفی خواهند شد.

شرکت AMD همچنین خط تولید پردازنده گرافیکی سری RDNA 3 خود را به پایان رسانده است، بنابراین ممکن است اطلاعات تازه‌ای در مورد مجموعه جدید RDNA 4 نیز دریافت کنیم. انتظار می‌رود شرکت AMD در سری بعدی کارت‌های گرافیک Radeon RX، عملکرد بهتر را با قیمت مناسب‌تر و بهبود‌هایی در ساختار کارت‌ها ارائه دهد و پیش از انتقال به معماری جدید RDNA 5، تغییرات ساختاری را اعمال کند. شرکت AMD در رویداد Computex 2023 بجز نمایش دموهای پردازنده‌های هوش مصنوعی Ryzen AI XDNA NPUs، چیز زیادی را فاش نکرد. اما امسال قرار است با یک رونمایی محصول مناسب آن را جبران کند. ما اتفاقات نمایشگاه Computex را پوشش خواهیم داد، بنابراین منتظر اخبار بیشتر در رابطه با این رویداد از طرف ما باشید که در ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: WCCFTECH

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر