اندروید ۱۳ برای اولین بار رسماً راهی گوشی‌های گوگل پیکسل شد

android.JPG

از چندیدن ماه پیش تا به الان گوگل چندیدن نسخه بتا از اندروید 13 منتشر کرده است که حالا بعد از مدت‌ها برای اولین بار کاربران گوشی‌‌های پیکسل می‌توانند نسخه پایدار را نصب کنند. به طور مشخص پیکسل ۴ و مدل‌های جدیدتر و همچنین پیکسل ۴a و مدل‌های جدیدتر قادر به نصب این نسخه هستند.

دیگر شرکت‌ها نیز از این موضوع بی‌نصیب نخواهند بود و نام چندین برند مانند سامسونگ، شیائومی، HMD و موتورولا در لیست گوگل منتشر شده است که گفته شده واجد شرایط دریافت اسن سیستم‌عامل هستند. این یعنی به منظور خبردار شدن از تاریخ دقیق انتشار اندروید ۱۳ برای این گوشی‌ها، باید منتظر اطلاع‌رسانی شرکت‌های موردنظر بمانیم.

ویژگی‌های اندروید 13

Stable-Android-13-2.jpg
-

نسخه اندروید 13 از نظر ظاهری تغییرات چندادنی نخواهد داشت و بیشتر تغییرات مربوط به پشت صحنه و کد نویسی خواهد بود. از میان تغییرات مهم می‌توانیم به گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، پشتیبانی از بلوتوث LE، کنترل بیشتر برای مجوز‌ها و افزایش امکانات تبلت‌ها اشاره کنیم.

گفتنی است گوگل نسبت به سال‌های گذشته، این نسخه را زودتر از حد انتظار منتشر کرده است. به عنوان مثال اندروید ۱۲ سال گذشته در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شد و اندروید ۱۱ در تاریخ ۱۷ شهریور به دست کاربران گوشی‌های پیکسل رسید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ANDROIDAUTHORITY

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر