اعلام اولین بنچمارک برای MSI Claw، کنسول دستی قوی تایوانی‌ها

msi.jpg

براساس بنچمارک اولیه، کنسول بازی دستی MSI از پردازنده اینتل Core Ultra و ۳۲ گیگابایت رم بهره می‌برد.

دیروز، زمانی که MSI تیزر اولیه از کنسول بازی دستی خود را منتشر کرد، ما با یک نگاه سریع به طراحی این دستگاه که قرار است بازیگران مطرح این حوزه را به چالش بکشد، آشنا شدیم. حالا، اطلاعات بیشتری از بنچمارک‌های اولیه منتشر شده ارائه داده‌اند.

با توجه به اطلاعات دیتابیس گیک‌بنچ، این کنسول دستی از نام Claw یا "پنجه" شناخته می‌شود؛ اما هنوز نام نهایی این دستگاه مشخص نشده است. همچنین، مدل دقیق این کنسول A1M و مادربرد از نوع MS-1T41 است.

msi-handheld-gaming-console

در بخش مشخصات، کنسول MSI Claw از پردازنده اینتل Core Ultra 7 155H استفاده می‌کند که یک تراشه ۱۵ هسته‌ای با ۲۲ رشته است و دارای فرکانس پایه ۳٫۸۰ گیگاهرتز و فرکانس حداکثر ۴٫۸ گیگاهرتز می‌باشد.

مشخصات دیگر مدل 155H شامل ۲۳ مگابایت کش L3 و توان طراحی حرارتی ۲۸ وات است که می‌تواند بین ۲۰ و ۱۰۰ وات قابل تنظیم باشد.

یکی از مهمترین ویژگی‌ها، استفاده از پردازنده گرافیکی مجتمع Arc Xe-LPG با ۸ هسته و فرکانس ۲٫۲۵ گیگاهرتز می‌باشد که از قابلیت‌هایی مانند XeSS Upsampling و ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند. وجود ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x نیز یکی از ویژگی‌های این کنسول می‌باشد.

msi-claw-handheld-gaming-console-leak

در آزمون تک‌هسته‌ای، کنسول بازی دستی MSI Claw به امتیاز ۲٬۴۰۳ و در آزمون چندهسته‌ای به امتیاز ۱۱٬۵۴۳ دست یافته است. این نتایج نشان می‌دهد که این کنسول از نظر عملکرد با کنسول دستی ایسوس ROG Ally که به تراشه‌ی Ryzen Z1 Extreme مجهز است، رقابتی است.

تاکنون، هیچ اطلاعاتی از قیمت کنسول بازی دستی MSI منتشر نشده است؛ اما با شروع مراسم CES 2024 و در آینده‌ای نزدیک، منتظریم که اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: browser.geekbench

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر