استقبال ژاپنی‌ها از کنسول دستی PlayStation Portal به شکلی بی‌نظیر بود

console.JPG

با توجه به جدیدترین گزارش، پیش‌فروش کنسول دستی "پلی‌استیشن پورتال" (PlayStation Portal) در فروشگاه‌های ژاپن به میزانی بیشتر از انتظارات بوده و تمامی دستگاه‌ها به طور کامل به فروش رسیده‌اند. این محصول جدید از شرکت "سونی" (Sony) که در نوامبر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

در تابستان امسال، شرکت "سونی" (Sony) به طور رسمی کنسول دستی قابل حمل PlayStation Portal را معرفی کرد. این کنسول قادر به اجرای بازی‌های "پلی‌استیشن 5" (PlayStation 5) از طریق اتصال به اینترنت بی‌سیم Wi-Fi می‌باشد. ویژگی‌های این کنسول در زمان معرفی به کاربران توجه چندانی نداشت، اما اکنون به نظر می‌رسد که نقدهای کاربران تغییر کرده و این کنسول دستی در ژاپن با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

یک کاربر به نام "Genki_JPN" در توییتر (Twitter) اعلام کرده که پیش‌فروش کنسول PlayStation Portal از تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) در سراسر جهان به جز فروشگاه PlayStation Direct آغاز شده است. او همچنین افزوده است که این محصول در تمامی فروشگاه‌های آنلاین ژاپن، از جمله Sony و Amazon Store، به طور کامل به فروش رسیده است. لازم به ذکر است که قیمت کنسول دستی PlayStation Portal در ژاپن برابر با 29,980 ین (معادل 199.99 دلار آمریکا) می‌باشد.

کنسول بازی دستی

کنسول دستی PlayStation Portal از زمان معرفی خود نظرات متفاوتی را به همراه آورده است. برخی از کارشناسان به دلیل عدم وجود امکاناتی مانند استریمینگ از طریق ابر، پشتیبانی از بلوتوث، و عدم حضور ویژگی‌های دیگر (از جمله پخش کننده رسانه‌ای محلی) انتقاد کرده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که محصول جدید شرکت Sony در ابتدای مسیر خود موفقیتی قابل توجه داشته است. این کنسول دستی PlayStation Portal در تاریخ 15 نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر