قیمت و مشخصات فنی کنسول ROG Ally ایسوس اعلام شد

hjjuglkuh.JPG

ایسوس، بر اساس تعهد قبلی خود، جزئیات فنی کامل و قیمت کنسول ROG Ally را به اطلاع عموم رسانده است.

رونمایی اولین کنسول دستی ایسوس با توجه به رویکردی ناخودآگاه انجام شده است. در ابتدا، معرفی اولیه کنسول صورت گرفت، کمی بعد، برخی از مشخصات دقیق ارائه شد و حالا جزئیات فنی کامل در دسترس هستند.

بر اساس گزارشی از Android Authority، ایسوس در نظر دارد دو مدل از کنسول ROG Ally را به بازار عرضه کند که هر دو بر اساس ویندوز 11 عمل می‌کنند. مدل کمتر قدرتمند با پردازنده AMD Ryzen Z1 با توانایی 2.8 ترافلاپس تجهیز شده است، در حالی که مدل قوی‌تر از پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme با توانایی 8.6 ترافلاپس استفاده می‌کند.

ایسوس اعلام می‌کند که هر دو مدل کنسول دارای یک نمایشگر 1080p با روشنایی 500 نیت و نرخ نوسازی متغیر (بین 30 تا 120 هرتز) هستند. ROG Ally از Dolby Atmos و Wi-Fi 6E استفاده می‌کند و دارای یک فن کم‌صداتر نسبت به استیم دک است.

لبعتغفه.JPG
-

یکی از مشخصات مهم کنسول دستی ایسوس، پردازنده آن است. این پردازنده در واحد CPU با هشت هسته و ۱۶ ترد عمل می‌کند و از معماری جدید Zen 4 بهره می‌برد. واحد گرافیکی آن نیز بر پایه معماری RDNA 3 طراحی شده است. ایسوس اعلام کرده است که پردازنده Ryzen Z1 Extreme با سرعت کلاک ۵٫۱ گیگاهرتز و فرکانس GPU به ۲٫۷ گیگاهرتز در این کنسول استفاده می‌شود.

به گفته ایسوس، تنها یک ماه دیگر کانفیگ مجهز به پردازنده Z1 Extreme با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه خواهد شد. همچنین یک کانفیگ دیگر با قیمت ۵۹۹ دلار نیز برای فصل سوم سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. خریداران کنسول ایسوس همچنین سه ماه اشتراک رایگان Xbox Game Pass Ultimate را دریافت خواهند کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر