افشای تصویر کنسول میان‌نسلی ایکس باکس سری ایکس؛ نسل بعدی ایکس‌باکس در 2028 از راه می‌رسد

gfjghjghj.jpg

با توجه به اسناد دادگاه از مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، ردموندی‌ها در نظر دارند تا سال آینده کنسول ایکس باکس سری ایکس را با به‌روزرسانی‌های جدید در طراحی و ویژگی‌ها به بازار عرضه کنند. همچنین، به نظر می‌رسد نسل بعدی از کنسول ایکس باکس در سال 2028 معرفی خواهد شد و مایکروسافت همچنان به توسعه یک کنسول ابری کار می‌کند.

کنسول جدید از مایکروسافت که به عنوان یک کنسول میان‌نسلی شناخته می‌شود، دارای طراحی متفاوتی نسبت به مدل کنونی است. این محصول دارای طراحی دایره‌ای است و بدون ورودی دیسک یا درایو دیسک عرضه می‌شود. اسناد محرمانه مایکروسافت نشان می‌دهد که این کنسول دارای فضای ذخیره‌سازی 2 ترابایتی و یک پورت USB-C در جلوی خود خواهد داشت. همچنین، معتقدیم که مایکروسافت قصد دارد یک کنترلر جدید نیز معرفی کند.

Xbox-Controller.jpg.webp

کنترلر و کنسول جدید ایکس باکس همچنان در مراحل توسعه قرار دارند و انتظار می‌رود که کنترلر جدید تا پایان سال جاری معرفی شود. این کنسول شامل یک شتاب‌سنج با پشتیبانی از ژیروسکوپ است و ویژگی‌های آن شامل اتصال مستقیم به فضای ابری، بلوتوث 5.2 و ارتباط جدید Xbox Wireless 2 می‌شود.

کنترلر کنسول ایکس باکس همچنین از بازخورد هپتیکی دقیق و هپتیک دوگانه VCA به‌عنوان اسپیکر، دکمه‌های نرم‌تری نسبت به نسل‌های قبلی و باتری قابل شارژ و قابل جداسازی بهره می‌برد.

Microsoft-will-not-hike-xbox-price-1.jpg

این کنسول از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و به تراشه‌های 6 نانومتری و PSU (واحد تغذیه) با کارایی 15 درصد کمتر مجهز خواهد شد. طبق اسناد، قیمت این کنسول به عنوان یک ادامه‌دهنده با ویژگی‌های به‌روز شده به مبلغ 499 دلار باقی می‌ماند.

به علاوه، مایکروسافت در کنار این تلاش‌ها به نظر می‌رسد که به توسعه یک کنسول ابری با قیمت پایین‌تر نسبت به ایکس باکس سری ایکس نیز پرداخته است.

در نهایت، بر اساس اسناد دادگاه دیگر، ممکن است نسل بعدی ایکس باکس در سال 2028 معرفی شود. در این زمان، به نظر می‌رسد که مایکروسافت و سونی همزمان کنسول‌های جدید خود را معرفی کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر