مایکروسافت از نسخه مشکی‌رنگ ایکس باکس سری اس رونمایی کرد

jhlikluilkuil.jpg

در جریان رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس، مایکروسافت نسخه‌ی مشکی رنگ کنسول ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) را معرفی کرد که با نسخه اصلی آن تفاوت چندانی ندارد. در واقع، تنها تفاوت آن در فضای ذخیره‌سازی بیشتر و رنگ مشکی است. البته، قیمت این کنسول نسبت به نسخه اصلی کمی افزایش یافته است.

کنسول جدید مایکروسافت با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و قیمت 349 دلار، در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر بخش ایکس باکس، فیل اسپنسر، این کنسول را در صحنه معرفی کرد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت قصد دارد تا میزان تأمین ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) را افزایش دهد تا بتواند به نیازهای کاربران پاسخ دهد.

نسخه اصلی ایکس باکس سری اس با قیمت 299 دلار و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شد. بنابراین، افزایش فضای ذخیره‌سازی به 1 ترابایت تغییر کاربردی برای گیمرها به حساب می‌آید. مایکروسافت به تازگی نسخه 1 ترابایتی ایکس باکس سری اس را معرفی کرده است، در حالی که وسترن دیجیتال همین چند روز پیش کارت‌های افزایش حافظه 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی برای ایکس باکس را معرفی کرده است. نسخه 512 گیگابایتی این محصول با قیمت 79.99 دلار عرضه می‌شود.

با قیمت 349 دلاری کنسول جدید مایکروسافت، با پرداخت 50 دلار اضافه، به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بیشتر دسترسی خواهید داشت که ارزان‌تر از محصول وسترن دیجیتال است. همانطور که گفتیم، ایکس باکس سری اس مشکی‌رنگ در تاریخ 10 شهریورماه به بازار عرضه خواهد شد تا گیمرها بتوانند با استفاده از آن، از بازی‌های Starfield و Forza Motorsport لذت ببرند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: news.xbox

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر