آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ژوئن ۲۰۲۱ را منتشر کرد

Untitled-1.jpg

بالاخره آنتوتو براساس رسم همیشگی خود قدرتمند‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده اندرویدی ماه ژوئن را منتشر کرد. در بالای جدول پرچمداران نام نوبیا رد مجیک 6 دیده می‌شود و رقیب‌های این دستگاه که در پشت سر آن قرار دارند موبایل‌هایی از برند ایسوس و iQOO هستند.

رده‌بندی ماه ژوئن آنتوتو منتشر شده و رد مجیک ۶ توانسته صدر جدول را برای خود کند چرا که به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و امتیاز ۸۴۲,۱۶۸ را به دست آورده و با اختلاف تقریبا ۲۵ هزار امتیازی بالاتر از ایسوس راگ فون ۵ قرار دارد. موبایل نوبیا از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره می‌برد و با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی ارائه خدمت می‌کند. امتیاز این دستگاه نسبت به ریلمی جی‌تی که در ماه گذشته در صدر فهرست آنتوتو قرار گرفته بود، حدود ۲۰ هزار واحد بیشتر شده است که این در نوع خود یک رکود نیز به حساب می‌آید.

20210707144955_84484.png
-

در رتبه دوم این جدول راگ فون 5 را می‌بینیم که امتیاز ۸۱۵,۶۲۸ را بدست آورده و یک رتبه پایین‌تر نام iQOO 7 دیده می‌شود که در مقابل آن امتیاز ۸۱۵,۳۴۳ نوشته شده است. در رده‌های بعدی نیز ریلمی جی‌تی و شیائومی می ۱۱ اولترا جای گرفته‌اند تا تقریبا بالای این جدول را چینی کنند. نکته جالب توجه این است که همه دستگاه‌های موجود در این رده‌بندی از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند. گلکسی S21 اولترا هم در رده هشتم به چشم می‌خورد.

20210707145010_84387.png
-

آنتوتو همچنین فهرست برترین گوشی‌های میان‌رده ماه ژوئن در بازار چین را هم منتشر کرده که در صدر آن برای دومین ماه متوالی نام شیائومی می ۱۱ لایت با اسنپدراگون ۷۸۰G مشاهده می‌شود. این دستگاه با امتیاز ۵۲۶,۲۸۲ اختلاف زیادی با آنر ۳۰ دارد که در جایگاه دوم قرار گرفته و با کرین ۹۸۵ امتیاز ۴۵۴,۵۲۸ را کسب کرده است. رده سوم در دست هواوی نوا ۷ است که با چیپست کرین ۹۸۵ از بنچمارک آنتوتو امتیاز ۴۵۳,۸۶۴ را به دست آورده است.

در ادامه این لیست نام دستگاه‌های مختلفی مانند iQOO Z3 با اسنپدراگون ۷۶۸G، هواوی نوا ۷ SE با کرین ۸۲۰، ریلمی ۷ ۵G با دیمنسیتی ۸۰۰U، شیائومی می ۱۰T لایت ۵G با اسنپدراگون ۷۵۰G، ریلمی نارزو ۳۰ پرو ۵G با دیمنسیتی ۸۰۰U، اوپو رینو ۵ ۵G با اسنپدراگون ۷۶۵G و ریلمی X7 5G را با دیمنسیتی ۸۰۰U مشاهده خواهیم کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر