بنچمارک آنتوتو راگ فون 3 با پردازنده اسنپدراگون 865 اورکلاک شده منتشر شد

rog-phone-3

ایسوس در تدارک تولید و رونمایی از گوشی ایسوس راگ فون 3 است. حالا امروز مشخصات، تصاویر و بنچمارک آنتوتو این گوشی منتشر شده است.

اگر جز طرفداران گوشی‌های گیمینگ هستید، بدون شک گوشی‌های راگ فون ایسوس را می‌شناسید. حالا این روزها ایسوس در تدارک تولید و معرفی سومین گوشی گیمینگ خود با نام راگ فون 3 است. چندی پیش این گوشی در بنچمارک دیده شده بود اما امروز هم در TENNA ظاهر شده و تصاویری از آن منتشر شده است. جالب اینجاست که حالا تمام مشخصات این گوشی در لیست TENNA منتشر شده است.

ایسوس ROG ||| از باتری بسیار حجیم 5800 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که انرژی لازم برای نمایشگر بزرگ 6.59 اینچی آن را فراهم می‌کند. انتظار داریم که این نمایشگر از نوع OLED بوده و از رفرش ریت 144 هرتزی بهره ببرد. با این وجود هنوز درباره این دو مشخصه تاییدیه‌‌ای صورت نگرفته است.

انتظار داریم که این گوشی از شارژ سریع 30 واتی بهره ببرد. در پنل پشتی هم شاهد به کارگیری دوربین دوگانه، شامل لنز 64 مگاپیکسلی اصلی و لنز ثانویه 13 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات راگ فون 3 ایسوس
مشخصات راگ فون 3 ایسوس -

گذشته از تصاویر و مشخصات، آنتوتو گزارش بنچمارک گوشی ROG Phone ||| را هم منتشر کرده است که نتایج قابل تاملی است. درواقع گوشی گیمینگ راگ فون 3 امتیاز 646310 را در بنچمارک آنتوتو بدست آورده است. جالب است بدانید بیشترین امتیاز بنچمارک آنتوتو، مربوط به گوشی اوپو فایند X2 Pro با پردازنده اسنپدراگون 865 است که امتیاز 604123 را بدست آورده است.

بنچمارک آنتوتو راگ فون 3
بنچمارک آنتوتو راگ 3 -

آنتوتو با توجه به ترکیب پردازنده اسنپدراگون 865 اورکلاک شده، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، راگ 3 را امتیاز دهی کرده است. از سوی دیگر رفرش ریت 144 هرتزی هم سهم بزرگی در افزایش امتیاز این گوشی در بخش UX بوده است. ضمنا باید بدانید که هسته‌ی high-performance پردازنده، اورکلاک شده با فرکانس 3.09 گیگاهرتزی کار می‌کند اما در حالت استاندارد فرکانس 2.84 گیگاهرتز است. پیشبینی می‌کنیم که گوشی گیمینگ ROG ||| از سیستم سرمایشی liquid cooling و یا active airflow cooling بهره ببرد.

انتظار داریم که راگ 3 همانطور که قبلا هم گفته شده بود، در ماه جولای رونمایی شود.

عکس‌های راگ فون 3
عکس‌های راگ فون 3 -

اخبار مرتبط:

بررسی گوشی‌های گیمینگ بلک شارک 3 و 3 پرو؛ دو هیولای قدرتمند

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر