خودرو اپل احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ روانه‌ بازار خواهد شد

لبتالبتبتبف.JPG

با توجه به اظهارات یکی از تحلیلگران معتبر، مسئله فعلی مربوط به خودرو برقی اپل فقط به زمان عرضه این محصول مربوط می‌شود. دنیل آیوز، تحلیلگر شرکت Wedbush، ادعا می‌کند که خودروی اپل در حال توسعه است و این محصول تا سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه خواهد شد.

اپل هنوز شایعات مرتبط با توسعه خودرو را تأیید نکرده است؛ با این حال، می‌توان نتیجه گرفت که این خودرو در حال ساخت است زیرا شرکت فناوری بزرگ کوپرتینو حداقل صدها پتنت مرتبط با خودرو، از جمله کمربند ایمنی، را ثبت کرده است.

اپل اخیراً با مرکز آزمایش خودروهای خودران آریزونا همکاری کرده است و گزارش‌های دوره‌ای از تغییرات عمده در تیم پروژه، از جمله مدیران، مهندسان و حتی تغییرات در کل تیم، منتشر می‌شود.

دنیل آیوز، تحلیلگر شرکت Wedbush، در یک مصاحبه با شبکه CNBC صبح جمعه اعلام کرد که بحث ما درباره خودروی اپل در حال حاضر درباره زمان معرفی آن است.

066a4971-4529-41ad-ae33-f94a7e0aa834_1280x720.jpg
-

در سال ۲۰۲۱ نیز، آیوز در یک پیام به سرمایه‌گذاران نوشت که مسئله فعلی این است که زمان ورود خودرو برقی اپل به بازار چیست. این تحلیلگر در فوریه همان سال نیز اظهار کرد که احتمالاً اپل طی ۶ ماه آینده اعلام همکاری استراتژیک با یکی از برندهای خودروساز را خواهد کرد.

منابع داخلی اپل گزارش می‌دهند که اپل هنوز درباره همکاری با برندهای خودروساز خبری ارائه نکرده است؛ اما آیوز پیش‌بینی می‌کند که خودروی برقی این غول فناوری اهل کوپرتینو تا سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، مینگ‌چی کو اعلام کرده است که این خودرو در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد.

به هر حال، گفته می‌شود که اپل احتمالاً از سال ۲۰۱۴، حتی قبل از معرفی نسل اول اپل واچ، در فرآیند ساخت خودروی برقی مشغول بوده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: APPLEINSIDER

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر