اپل در حال ساخت یک آیفون تاشو است

آیفون تاشو

این روزها شاهد معرفی گوشی‌های تاشو در سراسر جهان و از برندهای مختلف هستیم. اپل اما هنوز در این حوزه محصولی را عرضه نکرده است. با این وجود حالا شاهد پتنت‌هایی هستیم که از معرفی یک آیفون تاشو خبر می‌دهد.

آیفون به خودی خود همواره محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم سراسر جهان دارد اما مدتی است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، پا را فراتر از ایده‌های سابق گذاشته‌اند و شاهد معرفی گوشی‌های تاشو از سمت کمپانی‌های مختلف از جمله سامسونگ و هواوی هستیم. حالا اما به نظر می‌رسد که اپل هم در تلاش است تا اولین گوشی تاشو خود را معرفی و راهی بازار کند.

درواقع اخیرا شاهد ثبت پتنت‌هایی از اپل بوده‌ایم که نشان می‌دهد این کمپانی در صدد تولید یک گوشی تاشو است. از طرفی افشاگری به نام جان پرسر هم به تازگی مدعی شده است که زمان زیادی تا به حقیقت پیوستن یک آیفون تاشو باقی نمانده است. از سوی دیگر ویلیام لاکورس، استاد دنگشاه آلفرد هم مدتی قبل مدعی شده بود که آیفون تاشو احتمالا 12 تا 18 ماه دیگر معرفی خواهد شد. به گفته‌ی وی تا پایان سال 2020 شیشه‌های فوق باریک و مقاوم برای گوشی‌های تاشو تولید خواهند شد و این مسئله در بهبود عملکرد و کیفیت گوشی‌های تاشو و مقاومت نمایشگر آن‌ها، تاثیر مثبتی خواهد داشت.

پتنت‌های آیفون تاشو
پتنت آیفون تاشو -

به هر ترتیب با توجه به پتنت منتشر شده، اپل به دنبال این است که از عدم تداخل فرآیند تا شدن با یکپارچگی نمایشگر و همچنین مقاومت نمایشگر در برابر تاشدن، مطمئن شود.

با این حال سیاست اپل نسبت به سامسونگ و هواوی متفاوت است و اپل علاقه‌ای ندارد که در عرضه یک تکنولوژی، عنوان اولین را بدست بیاورد. شاید هم دلیل تاخیر اپل در ساخت و معرفی یک گوشی تاشو، همین مسئله بوده باشد.

به هر ترتیب در حال حاضر گوشی‌های تاشویی همچون گلکسی Z Flip سامسونگ، توانسته‌اند در بازار گوشی‌های تاشو پرطرفدار شوند اما واقعیت این است که این گوشی‌ها به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند، هنوز هم نتوانسته‌اند آن طور که باید محبوب شوند. حالا اما کورنینگ در نظر دارد تا قیمت نمایشگر تاشو این گوشی‌ها را کاهش دهند. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو آیفون، بتواند قیمت مناسب‌ترین نسبت به مدل‌های دیگر گوشی‌های تاشو داشته باشد و به این ترتیب بتوانند سهم بازار بیشتری را بدست بیاورد.

اخبار مرتبط:

اولین تیزر رسمی از گلکسی Z Flip؛ گوشی تاشو 2020 سامسونگ

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر