اولین تیزر رسمی از گلکسی Z Flip؛ گوشی تاشو 2020 سامسونگ

گلکسی Z Flip

سامسونگ یک روز قبل از مراسم رونمایی از پرچمداران 2020 خود، ویدیو تبلیغاتی از گلکسی Z Flip خود را منتشر کرد.

امروز آخرین روزی است که انتظار معرفی پرچمداران 2020 سامسونگ را می‌کشیم و فردا طی رویدادی، سامسونگ از خانواده گلکسی S20 و همچنین گوشی تاشو جدیدش با نام گلکسی Z Flip رونمایی خواهد کرد. حالا و در آخرین لحظات، سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی از گوشی گلکسی Z Flip منتشر کرده است که بیشتر از قبل و به صورت دقیق‌تر، مشخصات و ویژگی‌های این گوشی تاشو سامسونگ را نمایان می‌کند.

جالب اینجاست که در این ویدیو، هیچ اشاره‌ای به نام گلکسی Z Flip نمی‌شود اما همان گوشی تاشویی که تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده بود، به نمایش گذاشته شده است. در انتهای ویدیو هم شاهد نمایش تاریخ رویداد گلکسی Unpacked 2020 هستیم.

همانطور که در ویدیو فاش شده قبلی هم مشخص بود، گلکسی Z Flip دارای یک نمایشگر بسیار کوچک در پنل پشتی است. این نمایشگر 1 اینچی که در بخش بیرونی تعبیه شده است، نام تماس گیرنده را به نمایش می‌گذارد و حتی کاربر امکان پاسخ دادن به تماس و یا رد تماس را دارد. قبلا هم در ویدیو فاش شده، این نمایشگر تاریخ و ساعت را نمایش می‌داد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این نمایشگر، قابلیت انجام کارهای دیگری را هم داشته باشد.

گزارش‌های زیادی نشان می‌دهد که سامسونگ قیمت 1500 دلاری را برای گلکسی Z Flip در نظر گرفته است. اگرچه این قیمت برای یک گوشی زیاد است اما مسئله اینجاست که نسبت به گوشی‌های تاشو قبلی، چه از برند سامسونگ و چه سایر برندها، ارزان قیمت‌تر خواهد بود و از این رو سامسونگ می‌تواند امیدوار باشد که گلکسی Z Flip بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

اولین تیزر تبلیغاتی از گلکسی Z Flip سامسونگ

منبع خبر: 9to5google


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر