اولین ویدیو از گلکسی Z Flip؛ گوشی تاشو آینده سامسونگ

Galaxy-Z-Flip

ویدیوی کوتاهی از گلکسی Z Flip منتشر شده است که طراحی ظاهری، رنگ و برخی مشخصات این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

در سال 2019 شاهد معرفی گوشی‌های تاشو از برخی از کمپانی‌ها بودیم که از جمله این گوشی‌ها می‌توانیم به گلکسی فولد سامسونگ اشاره کنیم. حالا هر روز به موعد معرفی گوشی تاشو بعدی سامسونگ نزدیک می‌شود. این گوشی که قرار است گلکسی Z Flip نامیده شود، این روزها آماج شایعات مختلف است. در آخرین شایعات مربوط به گوشی تاشو بعدی سامسونگ، کلیپ کوتاهی از این گوشی منتشر شده است که اولین ویدیویی که آن را از نزدیک به نمایش می‌گذارد.

در واقع یکی از افشاگران معروف دنیا تکنولوژی به نام Ben Geskin، این ویدیو را در توییتر خود منتشر کرده است که طراحی ظاهری و نحوه باز و بسته شدن گلکسی Z Flip را به نمایش می‌گذارد. در ادامه ویدیو منتشر شده از این گوشی را می‌بینید.

در این ویدیو کوتاه، می‌بینیم که گوشی تاشو بعدی سامسونگ به رنگ ارغوانی است. نکته جالب اما نمایشگر بسیار کوچک در پنل پشتی گوشی است که بعد از بسته شدن گوشی، روشن شده و اطلاعاتی همچون ساعت، تاریخ و درصد شارژ باتری را نمایش می‌دهد. البته گفته می‌شود که این نمایشگر کوچک، قابلیت نمایش نوتیفیکیشن را هم خواهد داشت.

تا به اینجا بنا به شایعات می‌دانیم که گلکسی Z Flip به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد شد که سامسونگ نام infinity flex را برای این نمایشگر برگزیده است. این نمایشگر کشیده بوده و از نسبت تصویر 22 به 9 بهره می‌برد. حاشیه‌های نمایشگر چندان باریک نیست اما در بالای نمایشگر یک حفره کوچک هم قرار گرفته است.

گزارشات نشان می‌دهد که سامسونگ به جای استفاده از پوشش پلاستیکی، در گلکسی Z Flip از شیشه بسیار نازکی با نام UTG استفاده خواهد کرد که دوام بالایی داشته و مقاومت گوشی را بالا می‌برد.

در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی باید بگوییم که گلکسی Z Flip از پردازنده اسنپدراگون 855، حداقل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

برنامه ریزی سامسونگ این است که در تاریخ 22 بهمن و همراه با پرچمداران 2020 خود، یعنی گوشی‌های خانواده گلکسی S20، گوشی تاشو خود را هم معرفی کند. جالب اینجاست که این گوشی حدود 1400 دلار قیمت خواهد داشت.

اخبار مرتبط:

مشخصات کامل خانواده گلکسی S20 ساموسنگ فاش شد

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر