اپل آیدی احتمالا به «اپل اکانت» تغییر نام می‌دهد

bgfnghn.jpg

منبعی خبری اعلام کرده است که اپل قصد دارد در امسال نام سرویس Apple ID را به Apple Account تغییر دهد.

به گزارش وب‌سایت مک‌رومرز، اپل در حال آماده‌سازی برای اعمال این تغییر است و به نظر می‌رسد استفاده آزمایشی از نام Apple Account آغاز شده و ممکن است این تغییر همین سال به‌صورت رسمی اعمال شود.

Apple ID یک حساب کاربری است که به دارندگان دستگاه‌های اپل امکان دسترسی به خدماتی مانند آی‌کلاد و اپ استور را می‌دهد. ساخت این حساب در تمامی پلتفرم‌های اپل ممکن است و بدون آن نمی‌توان از تمامی امکانات دستگاه استفاده کرد.

مک‌رومرز پیش‌بینی می‌کند که تغییر نام Apple ID به Apple Account تا پایان سال ۲۰۲۴ اعمال خواهد شد، احتمالاً همزمان با معرفی سیستم‌های عامل iOS 18 (با کدنام Crystal) و macOS 15 (با کدنام Glow).

stranger-apple-id-featured.jpg
-

این تغییر نام به این معناست که بخش‌های مختلف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اپل و وب‌سایت رسمی این شرکت باید تغییراتی را تجربه کنند.

اشاراتی به عبارت "Apple Account" هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی اپل دیده می‌شود، با این حال منابع آگاه به مک‌رومرز اعلام کرده‌اند که اپل قصد دارد عبارت Apple ID را به‌طور کامل از خدمات خود حذف کند و با Apple Account جایگزین کند.

علت این تصمیم اپل هنوز مشخص نیست. اپل همواره قبل از معرفی خدمات جدید، چندین نام تجاری را در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، اپل ابتدا می‌خواست از نام xrOS برای سیستم‌عامل هدست ویژن پرو استفاده کند اما در نهایت visionOS انتخاب شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر