به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی iOS 17.2.1 باعث مشکلات اتصال شبکه در گوشی‌های آیفون می‌شود

ios 17.jpg

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اصطلاحاً اغلب ویژگی‌های جدیدی به گوشی‌های هوشمند افزوده و گاهی هم عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشند.

با این وجود، تاکنون در برخی موارد، آپدیت‌های جدید سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS باعث بروز مشکلاتی شده‌اند و حالا به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی iOS 17.2.1 نیز با مشکلات مرتبط با اتصال به شبکه برای گوشی‌های آیفون مواجه است.

چند روز پیش، اپل آپدیت iOS 17.2.1 را منتشر کرد. این آپدیت، با وجود اینکه ویژگی جدیدی اضافه نشد، راه‌حلی برای مشکل تخلیه باتری ارائه کرد که کاربران مدتی است با آن مواجه بودند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی مشکلات جدیدی ایجاد کرده است؛ کاربران در سراسر جهان پس از نصب به‌روزرسانی iOS 17.2.1 با مشکلات مرتبط با اتصال سلولار در آیفون خود روبرو شده‌اند.

iPhone

نکته مهم این است که حتی با انجام ریست گوشی و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، این مشکل برطرف نمی‌شود. اپل تاکنون هیچ بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده است. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این مشکل به اندازه زیادی گسترده نیست؛ زیرا برخی از کاربران پس از نصب به‌روزرسانی جدید iOS با مشکلی مواجه نشده‌اند.

انتظار داریم که اپل با آپدیت‌های 17.2.2 یا 17.3 به‌زودی این مشکلات را برطرف کند. همچنین، اگر در حال حاضر به‌روزرسانی iOS 17.2.1 را نصب کرده‌اید و با مشکلات مرتبط با آن مواجه هستید، می‌توانید با ثبت‌نام در برنامه بتای عمومی iOS 17.3 و نصب آن، این مشکلات را به‌طور موقت حل کنید.

برای انجام این کار، ابتدا به صفحه بتا اپل بروید و در آن ثبت‌نام کنید. سپس از گوشی خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید و از تنظیمات دستگاه به‌روزرسانی مربوطه را دانلود و نصب کنید. با این حال، لازم به ذکر است که نسخه‌های بتا ممکن است مشکلات خاص خود را داشته باشند.

همچنین، گوشی‌های آیفون 15 پرو همچنان با مشکل گرم شدن بیش از حد مواجه هستند. با این حال، اپل با ارائه آپدیت iOS 17.0.3، این مشکل را بهبود بخشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: beta.apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر