ادامه مشکلات آیفون و iOS 17؛ این‌بار مشکلات اتصال وای‌فای

iphone15.jpg

مشکلات جدید در iOS 17 منجر به کاهش سرعت آیفون شده و این ممکن است اپل را وادار به انتشار آپدیت iOS 17.0.4 کند.

اپل به تازگی به‌روزرسانی iOS 17.0.3 را منتشر کرد تا مشکلی که باعث داغ‌شدن آیفون به خصوص در برخی برنامه‌هایی مانند اینستاگرام شده بود، رفع کند. اما در حال حاضر گزارش‌ها نشان می‌دهد که مشکلات جدیدی در سیستم‌عامل موبایلی اپل وجود دارد که به ویژه کاربران سری آیفون ۱۵ را هنگام اتصال به وای‌فای مورد مشکل قرار می‌دهد. در برخی مواقع، محتوا از طریق وای‌فای بارگیری نمی‌شود و در موارد دیگر سرعت به شدت کاهش می‌یابد.

بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که مشکل اتصال وای‌فای در iOS 17 پس از چند دقیقه به طور خودکار برطرف می‌شود، در حالی که دیگران پیشنهاد می‌دهند که وای‌فای را خاموش و مجدداً روشن کنند تا مشکل رفع شود. این مشکل تنها به آیفون محدود می‌شود و سایر افرادی که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند و در همان شبکه‌ی وای‌فای هستند، مشکل مشابهی را تجربه نمی‌کنند.

یکی از اعضای انجمن اپل اعلام کرده که او با یک آیفون ۱۵ پرو مکس در خانه‌ی خود هنگام اتصال به وای‌فای با مشکل مشابهی روبرو شده است. او گزارش داده که وای‌فای هر ۴۵ ثانیه یک‌بار قطع می‌شود و دستگاه‌های دیگری که به همان وای‌فای متصل هستند، مشکلی ندارند.

کاربران دیگر نیز در انجمن اپل به مشکل اتصال وای‌فای در iOS 17 اشاره کرده‌اند، اما اپل هنوز توضیحی در این زمینه ارائه نداده است. باید دید که مشکلات متوالی در آیفون‌های جدید اپل تا کجا ادامه خواهد داشت و اپل چه برنامه‌ای برای برطرف کردن آن‌ها دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر