دمای آیفون 15 در آزمایش‌ها به 46 درجه سلسیوس افزایش یافت؛ فقط فاجعه...

kjghjgj.jpg

تاکنون در گزارش‌ها به افزایش حرارت زیاد گوشی‌های سری آیفون 15 اشاره شده است. اندازه‌گیری‌های انجام شده با دوربین مادون قرمز نشان داده که دمای 116 درجه فارنهایت یا 46 درجه سلسیوس را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این مشکل تمام چهار مدل آیفون 15 را تحت تأثیر قرار داده است، به‌طوری که برخی از کاربران اعلام کرده‌اند گوشی‌های آن‌ها به اندازه‌ای گرم می‌شوند که حتی نمی‌توانند آن‌ها را بدون استفاده از قاب در دست بگیرند.

با این حال، یک یوتیوبر کره‌ای به نام BullsLab با استفاده از دوربین مادون قرمز آینده‌نگر (FLIR) آزمایش‌هایی را انجام داد. این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌های تصویربرداری حرارتی نیز شناخته می‌شوند و می‌توانند دمای یک جسم را به صورت بصری نشان دهند. برخی از مدل‌ها، از جمله مدل مورد استفاده در این آزمایش، توانایی نمایش دمای واقعی اندازه‌گیری شده را دارند.

در آزمایش خود، او با دمای 46.7 درجه سلسیوس مواجه شد. البته باید توجه داشت که این آزمایش در حین استفاده سنگین از آیفون انجام شده بود، شامل بازی‌ها و بنچمارک.

iPhone-15-overheating.jpg.webp

نشریه Android Authority نیز از مشکلات حرارتی بیش از اندازه در دستگاه خود در طول آزمایش‌ها گزارش داده است. در گزارش این نشریه آمده:

«در زمان‌هایی که گوشی به مدت طولانی استفاده می‌شود، اغلب هنگام جابه‌جایی بین برنامه‌های چت و مرور پست‌ها در اینستاگرام، قسمت سمت راست گوشی زیر ماژول دوربین گرم می‌شود. این موضوع بدون بازی کردن، بدون اتصال به شارژ و وای‌فای رخ می‌دهد، بنابراین افزایش حرارت بیش از اندازه در دستگاه قابل توجیه نیست.»

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ANDROIDAUTHORITY

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر