دلیل ممنوعیت آیفون 14 و 15 اعلام شد

ghjghjfgyjfj.jpg

ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون برای کاربران ایرانی همواره منبع نگرانی بوده است. انجمن واردکنندگان گوشی همراه به این امر اشاره کرده و مسئولان دلیل ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون 14 و 15 را به علت ارزبری زیاد این محصولات اعلام کرده‌اند.

دبیر انجمن واردکنندگان گوشی همراه در گفتگو با خبرنگاران توضیح داده است که دلیل اصلی ممنوعیت واردات این گوشی‌ها به آن‌ها اعلام شده است. مهدی عبقری، در جلسات مشترک با مسئولان مختلف، راهکارهایی مانند افزایش تعرفه واردات گوشی آیفون مطرح کرده است. وی بیان کرده که در ماه‌های اخیر، شایعات مختلفی درباره ممنوعیت این گوشی‌ها منتشر شده بود که باعث نگرانی در بازار شده بود. با این حال، تأکید اصلی مسئولان به ارزبری زیاد آیفون‌های مدل‌های 14 و 15 بوده است.

دبیر انجمن همچنین به سؤالاتی درباره تفاوت‌های بین ارزبری آیفون 13 و مدل‌های جدیدتر پاسخ داده است. وی تأکید کرده که بسیاری از افرادی که تمایل به خرید آیفون 13 و 12 داشته‌اند، محصول مورد نظر خود را تهیه کرده‌اند. وی افزوده که تقاضا برای مدل‌های قدیمی‌تر کمتر از سری 14 و 15 است.

آیفون14.jpg.webp

ممکن است دلایل دیگری نیز برای ممنوعیت واردات آیفون 14 و 15 وجود داشته باشد. به گفته مهدی عبقری، مسئولان دلایل دیگری را نیز برای این ممنوعیت مطرح کرده‌اند، از جمله تدابیر متقابل در مقابل تحریم‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده. وی اضافه کرده: "در واقعیت، هر چیزی که گفته شده، نتیجه گفتگوهای ما با مسئولان است."

لازم به ذکر است که با وجود اعلام دلیل نهایی برای ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون جدید، اظهارات و حدس‌وگمان‌های دیگری نیز در مورد این موضوع وجود دارد، از جمله تأثیر تحریم‌های اینترنت ماهواره‌ای.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر