دیگر امیدوار نباشید: آیفون 14 و 15 اپل رجیستر نخواهند شد

hgkhgjkjhgk.jpg

در یک نشست خبری، مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان گوشی‌های همراه، به مسئله رجیستری گوشی‌های آیفون اشاره کرد. وی تأکید نمود که ممنوعیت واردات گوشی‌های آیفون در واقع نمایانگر واکنش متقابل در پاسخ به تحریم‌هایی است که آمریکا به صنایع فرش و پسته ایران اعمال کرده است.

در ادامه، عبقری به چالش‌های موجود در انجمن واردکنندگان گوشی‌های همراه اشاره نمود و ذکر کرد: "مالکان گوشی‌های آیفون 14 با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع از جمله استفاده از دانگل اینترنت، قادر بوده‌اند گوشی‌های هوشمند خود را فعال کرده و از آنها استفاده نمایند. این اقدام باعث شده که برنامه رجیستری در حال حاضر در کشور از دست بدهد و تأثیر گیرد. این مسئله یکی از موضوعات مهم و نگرانی‌های اصلی انجمن واردکنندگان گوشی‌های همراه است."

همچنین، دبیر انجمن از دولت خواست تا در مورد تعداد محدودی از گوشی‌های آیفون 14 که پیش از صدور نامه ممنوعیت واردات به کشور وارد شده‌اند و وضعیت قانونی آن‌ها پیش از اوایل ماه اسفند تغییر کرده است، تصمیمات جدید و مناسبی اتخاذ نماید.

مشخصات-گوشی-آیفون-13-مینی-اپل.jpg.webp

در ادامه، عبقری به معرفی مدل جدید گوشی آیفون 15 توسط شرکت اپل پرداخت و اعلام کرد که این مراسم در تاریخ 21 شهریور ماه و در ساعت 20 به وقت ایران برگزار گردیده است. با این حال، استفاده قانونی از مدل پیشین گوشی‌های آیفون (آیفون 14) در کشور ایران ممنوع می‌باشد و این مدل‌ها به طور قانونی رجیستر نخواهند شد. به اصطلاح، تنها آیفون 13 که به عنوان آخرین مدل از این مجموعه گوشی‌ها مطرح می‌شود، در کشور قابلیت استفاده قانونی را دارا است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر