بعضی از پاوربانک‌های USB-C با آیفون 15 سازگاری ندارند

ggfhgf.jpg

در سال جاری، اپل به سری آیفون 15 پورت USB-C را افزوده است. این تغییر به کاربران امکان استفاده از کابل‌ها و پاوربانک‌های USB-C را می‌دهد. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که برخی از پاوربانک‌ها با آیفون 15 سازگار نیستند و این ممکن است باعث مشکلاتی در فرآیند شارژ گوشی شود.

همانطور که در انجمن‌های مک‌رومرز و ردیت بحث شده است، تمام پاوربانک‌های USB-C قابل استفاده با مدل‌های آیفون 15 نیستند، احتمالا به دلیل ویژگی شارژ معکوسی که آیفون 15 دارد. در برخی موارد، گوشی به طور صحیح شارژ نمی‌شود و یا به جای شارژ کردن پاوربانک خود، آن را شارژ می‌کند.

با توجه به تعداد زیاد پاوربانک‌های موجود در بازار، افزودن همه آنها به لیست غیرسازگاری نمیسرد. به عنوان مثال، مدلی به نام "Anker PowerCore Slim 10K PD" با آیفون 15 کار نمی‌کند و تنها راه برای شارژ کردن گوشی از طریق این پاوربانک، استفاده از پورت USB-A است.

شرکت Anker در حال انجام آزمایش‌های بیشتری بر روی پاوربانک‌های مختلف است تا ببیند که این مشکل در تمام آنها وجود دارد یا خیر و سعی دارد راه حل‌هایی برای این مشکل پیدا کند.

iPhone15USBCPort

در مورد مدل‌های آیفون 15، آنها قادرند دستگاه‌های دیگری از جمله اپل واچ، ایرپاد و یا آیفون‌های دیگر را از طریق پورت USB-C شارژ کنند و این امکان وجود دارد که این عملکرد روی برخی از پاوربانک‌ها تأثیر بگذارد. اکثر پاوربانک‌های USB-C با پشتیبانی از تکنولوژی Power Delivery به خوبی کار می‌کنند، اما دارندگان آیفون 15 باید توجه داشته باشند که برخی از دستگاه‌ها ممکن است با آن سازگار نباشند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر