رندرهای رنگی از آیفون ۱۴ پرو برای اولین بار منتشر شد

iphone14.jpg

تا به امروز اخبار و شایعات بسیار زیادی در رابطه با سری 14 آیفون منتشر شده است و اکنون شاهد رندرهای رنگی هستیم که نسخه پرو آیفون 14 را به نمایش کشیده است. در ادامه نگاه دقیق‌تری به به تمام زوایای این دستگاه خواهیم داشت.

قرار است که کمپانی اپل، آیفون 14 را با چهار نسخه راهی بازار کند. البته اگر در برنامه‌های اپل مشکل خاصی بوجود نیاید. هر روز که می‌گذرد به این تاریخ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و در نتیجه طبیعی است که حجم و تعداد خبرهایی هم که پیرامون این گوشی‌ها منتشر می‌شود بیشتر و بیشتر شود.

در حال حاضر می‌دانیم شرکت آمریکایی می‌خواهد برای گوشی‌های مدل پرو از سری آیفون ۱۴ از یک حفره‌ی کوچک و در کنار آن، حفره‌ای بزرگ‌تر روی نمایشگر در نظر بگیرد تا بدین ترتیب اجزای دوربین سلفی و سنسور تشخیص چهره را در آن تعبیه کند. هر روز هم که می‌گذرد، از بابت صحت این خبر مطمئن‌تر می‌شویم. دو روز قبل، تصاویری از ماکت آیفون ۱۴ پرو با اندازه‌های دقیق منتشر شد که به نظر می‌رسید اپل آن را برای طراحان قاب و لوازم جانبی شخص ثالث در نظر گرفته بود تا آن‌ها بتوانند لوازم جانبی مورد نظر خود را متناسب با آن طراحی کنند.

Untitled-8-6.jpg
-

حالا هم شاهد انتشار رندرهای رنگی از آیفون ۱۴ پرو هستیم که یکی از افشاگران جدید اما موثق در حوزه‌ی فناوری به حساب می‌آید و پیش از این هم طراحی چندین گوشی را درست حدس زده بود که از جمله این موارد می‌توان به گلکسی S22 و گوگل پیکسل ۵ اشاره کرد. بنابراین می‌توانیم تا حد زیادی مطمئن باشیم آیفون ۱۴ پرو، طراحی مشابه آنچه که در زیر می‌بینید خواهید داشت.

طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار داریم، ظاهرا اپل می‌خواهد از چهار مدل جدید آیفون ۱۴ رونمایی کند که به ترتیب شامل آیفون ۱۴ با اندازه‌ی ۶٫۱ اینچ، آیفون ۱۴ مکس با اندازه‌ی ۶٫۷ اینچ، آیفون ۱۴ پرو با اندازه‌ی ۶٫۱ اینچ و آیفون ۱۴ پرو مکس با اندازه‌ی ۶٫۷ اینچ می‌شود. اینطور هم که به نظر می‌رسد، اتفاقات خوب قرار است فقط برای دو مدل پرو بیفتد که از جمله این موارد می‌توان به سنسور LiDAR، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، نمایشگر تمام صفحه با دو حفره و احتمالا هم رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز.

Untitled-6-8.jpg
-

این رندرها همچنین نشان می‌دهد آیفون ۱۴ پرو حواشی بسیار کمتر و یکدست‌تری از قبل خواهد داشت که ظاهری جذاب و چشم‌نواز به پنل جلویی آن می‌دهد. جز این مورد، هیچ چیز دیگری تغییر نکرده است. آیفون ۱۴ قرار نیست یک طراحی دگرگون شده داشته باشد و همچنان از ماژول دوربین و پنل پشتی کاملا مشابه نسل قبل برخوردار است. البته یک سری از تغییرات دیدنی نیستند. مثلا سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که برای فیلم‌برداری ۸K بالاخره جایگزین سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد و یا تراشه‌ی احتمالا بی‌نظیر A16 که گفته می‌شود فقط در دو مدل پرو و پرو مکس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حال این تصمیم باعث کاهش قیمت چشمگیر دو مدل دیگر می‌شود یا خیر موضوعی است که باید منتظر بمانیم تا مشخص شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر