آیفون SE 3 ارزان‌تر از نسل قبل خواهد بود

Untitled-1.jpg

براساس اخبار منتشر شده، کمپانی اپل در تاریخ 8 مارس یعنی 17 اسفندماه یک رویداد بهاری برگزار خواهد کرد و از محصولات جدید خود رونمایی پرده‌ بر می‌دارد. گفته شده که در بین این محصولات آیفون SE3 نیز است که به نسبت نسل قبلی خود تغییرات زیادی نداشته و به دلیل ارتقاهای سخت‌افزاری می‌تواند گزینه مناسبی باشد و مثل اینکه با قیمت 100 دلار کمتر از نسل قبل راهی بازار خواهد شد.

یکی از تحلیلگران نزدیک به کمپانی اپل در گزارش خود اعلام کرده که اپل برای مدل پایه این گوشی قیمت 299 دلار را در نظر گرفته و این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ نسل دوم آیفون SE با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی شد. فارق از کاهش قیمت 100 دلاری این دستگاه، تحلیلگران می‌گویند که این گوشی به لطف ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب می‌تواند میلیون‌ها کاربر گوشی‌های اندرویدی را به سمت اکوسیستم اپل جذب کند و از طرف دیگر شمار زیادی از کاربران گوشی‌های قدیمی آیفون هم آن را خریداری خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد در بازار گوشی‌های میان‌رده نیز با قدرت بیشتری پیش برود چرا که کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی حرف‌های بیاری برای گفتن دارند.

iPhone-SE2-1.jpg
-

مشخصات فنی آیفون SE 3

در بخش سخت‌افزاری این گوشی شاهد استفاده از پردازنده پرچم‌دار و پشتیبانی از اینترنت ۵G هستیم که در یک طراحی قدیمی به دست کاربران خواهد رسید. ظاهرا مدل جدید همراه با چیپست A15 راهی بازار می‌شود که برای یادآوری باید بگوییم که این همان چیپست استفاده شده برای سری آیفون ۱۳ است.

همچنین باید به بهره‌گیری از دوربین اصلی بهتر هم اشاره کنیم. نسل قبلی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی موجود در آیفون ۱۱ راهی بازار شد و دوربین سلفی آن هم از سنسور ۷ مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین باید ببینیم اپل برای آیفون SE 3 از دوربین اصلی آیفون ۱۲ استفاده کرده یا دوربین آیفون ۱۳.

از نظر طراحی هم همانطور که گفتیم با تغییر خاصی روبرو نمی‌شویم و مانند نسل قبلی و البته آیفون ۸، بار دیگر با نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD سروکار داریم که در بخش پایینی آن دکمه‌ی تاچ آی‌دی قرار دارد. البته طبق برخی شایعات، اپل برای نسل بعدی این گوشی که قرار است سال ۲۰۲۳ از راه برسد، طراحی کاملا جدیدی را در نظر گرفته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: PhoneArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر