رندرهای جدید آیفون SE 3 طراحی مشابه آیفون XR را نشان می‌دهند

آیفون اس ای.jpg

در ماه‌های گذشته شایعات و اخبار مربوط به نسل سوم آیفون SE زیاد شده است. اکنون یکی از افشاگران به همراه رندرهای جدید مشخصات و شایعات داغی مطرح کرده است که در این تصاویر طراحی مشابه آیفون XR را شاهد هستیم. بر اساس این رندرها، آیفون SE 3 مانند آیفون XR از لبه‌های گرد، حاشیه‌های باریک و بریدگی نمایشگر بهره می‌برد.

در پنل پشتی این دستگاه تغییراتی شاهد نیستیم و مانند گذشته یک دوربین که در کنارش یک فلش LED قرار دارد خود نمایی می‌کند و در بخش مرکزی نیز مانند سایر تولیدات اپل شاهد لوگو این کمپانی هستیم. دکمه‌های پاور و درگاه سیم‌کارت در سمت راست بدنه قرار دارند و دکمه‌های تنظیم صدا هم در سمت چپ بدنه به چشم می‌خورند. در بخش پایینی بار دیگر شاهد پورت لایتنینگ هستیم.

براساس اطلاعاتی که این افشاگر منتشر کرده ابعاد آیفون SE 3 به ۱۳۸٫۴ در ۶۷٫۳ در ۷٫۳ میلی‌متر می‌رسد و ابعاد نمایشگر هم ۱۳۱٫۳ در ۶۰٫۲ میلی‌متر است. این یعنی با نمایشگر ۵٫۶۹ اینچی سروکار داریم. در گذشته اپل از نمایشگرهای ۴٫۷، ۵٫۴، ۵٫۸ و ۶٫۱ اینچی استفاده کرده و اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، برای اولین بار شاهد بهره‌گیری از نمایشگر ۵٫۷ اینچی خواهیم بود که این هم به لطف نمایشگر ناچ این دستگاه است.

iPhone-3-2.jpg
-

باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این افشاگر سابقه و گذشته چندانی ندارد و به همین دلیل تقریبا باید این اطلاعات را شایعه بدانیم. . طی ماه‌های گذشته چندین افشاگر معروف اعلام کرده‌اند که آیفون SE 3 از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد که آن هم مبتنی بر طراحی آیفون ۸ است. این یعنی طبق اعلام این افراد، باید انتظار بهره‌گیری از نمایشگر ۴٫۷ اینچی LCD، دکمه‌ی هوم حاوی تاچ آی‌دی و حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر را داشته باشیم. نوز درباره‌ی تراشه‌ی این گوشی با قاطعیت نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم ولی گزینه‌ی نهایی یکی از تراشه‌های A15 یا A14 خواهد بود که به ترتیب برای سری آیفون ۱۳ و سری آیفون ۱۲ استفاده شده‌اند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد آیفون SE 3 تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود، بدون شک تا آن زمان جزییات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 91mobiles

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر