وال استریت ژورنال می‌گوید: هدست اپل تمامی رقیبان خود را پشت سر می‌گذارد

jhkhkuhk.jpg

گزارش جدید وال استریت ژورنال به انتظارات مربوط به هدست واقعیت ترکیبی اپل اشاره دارد، که تاییدکننده برخی از گزارش‌های قبلی منتشر شده درباره این دستگاه است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اپل به نظر می‌رسد برای مواجهه با مشکلاتی که در فرآیند تولید دستگاه ممکن است پیش آید، آماده می‌شود.

این گزارش، که با عنوان «اپل با هدست جدید خود قوانین را نقض می‌کند» منتشر شده است، نشان می‌دهد که شرکت بزرگ کوپرتینو قصد دارد در ماه ژوئن و در کنفرانس WWDC، هدست واقعیت ترکیبی خود را رونمایی کند و موضوعات بسیاری از این کنفرانس به توسعه نرم‌افزار هدست اختصاص خواهد داشت. با این حال، براساس ادعای وال استریت ژورنال، تولید ماسی دستگاه به دلیل تاخیر در فرایند تولید، تا ماه سپتامبر (شهریور/مهرماه) آغاز نمی‌شود.

در ادامه، منابع وال استریت ژورنال مدعی شده‌اند که اپل برخی از مشکلات تولید ممکن برای هدست خود را پیش‌بینی کرده است؛ هرچند تا به حال جزئیات خاصی در این زمینه ارائه نشده است.

هدست مورد انتظار دارای یک نمایشگاه داخلی برای واقعیت مجازی است، و در عین حال، دوربین‌هایی که به سمت بیرون قرار دارند، به کاربران این امکان را می‌دهند که دنیای حقیقی را با تصاویر واقعیت افزوده از درون هدست تجربه کنند. این ترکیب از ویژگی‌ها باعث می‌شود که این دستگاه اپل به عنوان یک "هدست واقعیت ترکیبی" شناخته شود.

Headset-Apple-1024x576.jpg.webp
-

گزارش می‌افزاید که هدست اپل، که به نسبت بیشتر محصولات این شرکت یک دستگاه "تجربی" و "غیرمتعارف" است، دارای قیمتی حدود 3000 دلار است و باتری اضافی آن روی کمر کاربران نصب می‌شود. فیس‌تایم، اپل فیتنس پلاس و بازی‌ها نیز به‌عنوان سه کاربرد اصلی هدست معرفی شده‌اند.

کارایی هدست اپل در مقابل رقبا

هرچند باید منتظر ماند تا ببینیم بزرگ‌ترین عامل جذب کاربر برای هدست اپل چه خاصیتی خواهد بود، گزارش می‌گوید که قابلیت‌های این دستگاه بسیار فراتر از رقبایش است و در مقایسه با برخی از دستگاه‌های رقبا، مانند هدست Quest Pro متا، عملکرد و تجربه بهتری ارائه می‌کند.

کنفرانس WWDC 2023 اپل در تاریخ 5 ژوئن (15 خردادماه) برگزار خواهد شد و تا تاریخ 9 ژوئن (19 خردادماه) ادامه خواهد داشت. بنابراین، هنوز چندین هفته تا رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی اپل باقی است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: وال استریت ژورنال

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر