هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً با نسخه‌هایی از اپ‌های آیپد عرضه می‌شود

apple.jpg

گزارش جدید نشان می‌دهد که هدست AR/VR اپل که طرفداران زیادی در انتظار معرفی آن هستند، قابلیت اجرای برخی از اپلیکیشن‌های آیپد را دارد. این دستگاه همچنین بر روی تجربه‌های گیمینگ و ارائه تجربه‌های فراگیر، از جمله تماشای محتواهای ورزشی، تمرکز دارد.

به گزارش بلومبرگ، هدست واقعیت ترکیبی اپل که قرار است در کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به میلیون‌ها اپلیکیشن موجود در اپ استور دسترسی پیدا کنند. همچنین، شرکت به نسخه‌های «بهینه‌سازی‌شده» اپ‌هایی مانند سافاری، تقویم، ایمیل، نقشه، پیامک، گالری، یادآورها، موزیک و اپ آب‌وهواست که در آیفون موجودند، کار می‌کند.

علاوه بر این، گفته شده است که نسخه مخصوص هدست اپلیکیشن فیس‌تایم و اپل تی‌وی نیز در حال توسعه است و قابلیت‌هایی شبیه به نسخه‌های آیپد این برنامه‌ها را ارائه می‌دهند. بلومبرگ همچنین افزوده است که شرکت از یک اپ دوربین نیز در حال آزمایش است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با دوربین‌های دستگاه عکس بگیرند.

تجربه ورزش‌کردن و تماشای رویدادهای ورزشی با هدست اپل بسیار جذاب است. این هدست قادر به تغییر بین حالت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است و می‌تواند به شما اجازه دهد تا با سرویس فیتنس پلاس ورزش کنید. همچنین، با استفاده از این دستگاه، تماشای رویدادهای ورزشی را به یک تجربه فراگیر و جذاب تبدیل می‌کند. آن‌ها همچنین در سال 2020 استارتاپ ورزش‌های واقعیت مجازی NextVR را خریده بودند.

Ahmed-Chenni-Apple-Headset.jpg.webp
-

به علاوه، هدست اپل، مانند هدست کوئست پروی متا، به شما اجازه می‌دهد که کارهای حرفه‌ای خود را به صورت راحت‌تر و با بیشترین بهره‌وری انجام دهید. این محصول نیز پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مختلفی مانند Pages ،Numbers ،Keynote و حتی iMovie و GarageBand را داراست.

رابط کاربری اپلیکیشن‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل، با طراحی شیک خود، شما را به یاد آیپد می‌اندازد. همچنین، هوم اسکرین و کنترل‌سنتر این دستگاه نیز شبیه به رابط کاربری آیپد طراحی شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: bloomberg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر