هدست ویژن پرو اپل نمایشگر ۹۰ هرتز دارد

gfjlhkili.JPG

اپل می‌گوید نرخ نوسازی دو نمایشگر هدست ویژن پرو در حالت عادی ۹۰ هرتز است و در برخی شرایط به ۹۶ هرتز می‌رسد.

اپل اعلام می‌کند که نرخ نوسازی دو نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در حالت عادی ۹۰ هرتز است و در برخی شرایط می‌تواند به ۹۶ هرتز برسد.

در یکی از جلسات WWDC 2023 با حضور توسعه‌دهندگان، اپل اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو از دو نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند.

نرخ نوسازی ۹۰ تا ۱۲۰ هرتز در گوشی‌های هوشمند و مانیتورهای گیمینگ به‌طور معمول مشاهده می‌شود. این نرخ نوسازی باعث افزایش واکنش‌پذیری سریع‌تر نمایشگرها می‌شود و محتواهای بصری را به‌صورت روان‌تر نمایش می‌دهد.

اپل در تقریباً تمامی محصولات خود به‌جز دستگاه‌های حرفه‌ای نظیر آیپد پرو و مک بوک پرو که از نمایشگر پروموشن استفاده می‌کنند، از نمایشگرهای ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. تفاوت بین نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز برای نمایشگری که به فاصله‌ی بسیار کمی از چشم قرار می‌گیرد، به‌راحتی قابل تشخیص است.

اپل اعلام می‌کند که نمایشگرهای هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو قادر به فعال کردن حالت ۹۶ هرتز به‌صورت خودکار هستند. این حالت به‌ویژه برای پخش ویدیوهایی با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه مناسب است. اجرای ویدیوهای با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه در نمایشگرهای با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز باعث لگ در ویدیو می‌شود، اما با تقسیم ۹۶ بر ۲۴، کاربر محتوایی را با جریان صافتر مشاهده می‌کند. همچنین، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو قابلیت پخش محتواهای HDR را نیز داراست.

ویژن پرو اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل است و به‌عنوان یکی از گران‌ترین محصولات این شرکت شناخته می‌شود. به گفته اپل، این "کامپیوتر مکان‌مند" در اوایل سال ۲۰۲۴ با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: TheVerge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر