مشکل عجیب در نمایشگر اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2

apple whatch.jpg

در یک یادداشت داخلی که این هفته با ارائه‌دهندگان خدمات مجاز به اشتراک گذاشته شد، اپل اعلام کرد که در حال بررسی مشکل مرتبط با لمسی است که بر برخی از نمایشگرهای اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 تأثیر می‌گذارد و کاملاً آگاه است.

بخشی از یادداشت اپل به این صورت است: برخی از مشتریان گزارش می‌دهند که اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 آن‌ها با لمس نادرست در نمایشگر روبرو شده است.

به گفته اپل، این مشکل ممکن است باعث شود که صفحه‌نمایش مدل‌های اپل واچ آسیب‌دیده به‌طور نامنظم بپرد یا رفتارهای غیرمنتظره دیگری از خود نشان دهد. این یادداشت می‌گوید مشکل جدید همچنین می‌تواند منجر به برقراری تماس تلفنی ناخواسته توسط اپل واچ شده و مانع وارد‌کردن رمز عبور دستگاه می‌شود.

apple-watch-series-9-display

اپل به مشتریان توصیه می‌کند که نرم‌افزار اپل واچ خود را به‌روز نگه دارند و این نشان می‌دهد که شرکت امیدوار است بتواند مشکل را در به‌روزرسانی‌های واچ‌OS آینده برطرف کند. اپل اعلام نکرده که این مشکل تا چه حد گسترده است. علاوه بر این، بازه زمانی مشخصی برای رفع احتمالی این مورد مشخص نشده است. هنوز معلوم نیست که سخت‌افزار معیوب یک عامل موثر است یا خیر.

اپل به تکنسین‌ها دستور داده است که در حین بررسی، مدل‌های اپل واچ آسیب‌دیده را تعمیر نکنند. راه‌حل موقتی که برای کاربرانی که با این مشکل مواجه می‌شوند پیشنهاد می‌شود این است که اپل واچ خود را مجدداً راه‌اندازی کنند. کاربران می‌توانند این کار را با فشاردادن و نگه‌داشتن تاج دیجیتال و دکمه کناری به طور همزمان برای حداقل 10 ثانیه یا تا زمانی که لوگوی اپل نمایش داده شود، انجام دهند. از آنجایی که اپل از این مشکل مطلع است، انتظار می‌رود که مشکل به‌زودی برطرف شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر