ممنوعیت فروش اپل واچ در ایالات متحده موقتا متوقف شد

hbjkghjk.jpg

تصمیم حکم جدید دادگاه فدرال استیناف، موقتاً ممنوعیت فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را که تا سه‌شنبه گذشته توسط دولت آمریکا تصویب شده بود، متوقف کرده است.

بنابراین، فروش این محصول در فروشگاه‌های اپل در Apple.com تا ساعت 15:00 به وقت ET / 12 بعدازظهر امروز، 28 دسامبر، از سر گرفته می‌شود.

دادگاه فدرال، دستور لغو ممنوعیت واردات و فروش را به دلیل درخواست اپل صادر کرده است. اپل خواستار شده که تا زمانی که گمرک ایالات متحده تصمیم‌گیری می‌کند که تغییرات موردنظر برای اپل واچ مشکلات مربوط به پتنت‌های ماسیمو را حل کند یا خیر، دستور ممنوعیت فروش اپل واچ برداشته شود. تاریخ اعلام تصمیم گمرک در این زمینه تا 22 دی (12 ژانویه) موکول شده است.

نیکی روتبرگ، سخنگوی اپل، در بیانیه‌ای به وبسایت ورج اعلام کرد: تیم‌های اپل در سال‌های گذشته برای توسعه فناوری‌هایی با ویژگی‌های سلامت و ایمنی پیشرو در صنعت تلاش کرده‌اند. ما از متوقف شدن ممنوعیت توسط دادگاه استیناف خوشحالیم و منتظر تجدیدنظر کامل در این موضوع هستیم.

apple-watch-series-6-blood-oxygen

با تصمیم جدید دادگاه، اپل حق فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را به‌دست آورده است. این دو محصول که پیشتر از وب‌سایت اپل حذف شده بودند، از این پس می‌توانند دوباره سفارش داده شوند.

همچنین، فروشندگان دیگر نیز می‌توانند از سهام موجود خود به فروش این محصولات ادامه دهند. با این حال، از آنجایی که این فروشندگان دیگر قادر به تهیه موجودی جدید از این ساعت‌ها نیستند، فروش آنها به زودی در فروشگاه‌ها متوقف خواهد شد.

تصمیم نهایی دادگاه تجدیدنظر در مورد ادامه ممنوعیت واردات و فروش اپل واچ هنوز صادر نشده است و اپل درخواست داده‌که تا زمانی که دادگاه تصمیم نهایی را صادر نکرده، ممنوعیت‌ها متوقف شود. این تصمیم ممکن است حداقل تا چند هفته دیگر قطعی شود. وضعیت فعلی جالب به نظر می‌رسد؛ زیرا این اولین‌بار از سال 2013 است که دولت ریاست جمهوری ایالات متحده حکم ITC مربوط به اپل را وتو نمی‌کند، و تأثیر این ممنوعیت بر بخش‌های مختلف اپل هنوز مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر