رونمایی از اپل واچ سری 9 انجام شد

jkhjkgu.jpg

اپل، سرانجام از اپل واچ سری ۹ رونمایی کرد، که با یک پردازنده قدرتمند و سنسورهای بهبودیافته همراه با آیفون ۱۵ عرضه شده است.

مانند هر سال دیگر، اپل در ماه سپتامبرمراسم رونمایی برگزار می‌کند. امسال نیز از اپل واچ سری ۹ به همراه آیفون ۱۵ رونمایی کرده است تا باعث جذابیت بیشتری در بازار دستگاه‌های پوشیدنی شود و به پایانی بر شایعات و حدس‌های مختلف باشد. حالا باید بررسی کنیم که این ساعت هوشمند جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارد و آیا واقعاً ارزش خرید آن را دارد یا خیر؟

در تیزر ابتدایی این رویداد، ما شاهد داستان‌هایی بودیم که نشان می‌دهند چگونه افراد با کمک اپل واچ سری ۹ از وضعیت‌های خطرناک نجات یافته‌اند، مثل تصادفات، بیماری‌ها یا حوادث که در معدن اتفاق می‌افتد. این همگی نشان‌دهنده اهمیت بزرگ ساعت‌های هوشمند اپل برای کمپانی اپل است.

image-65009f14c52f30497f36ff2d.webp

ساعت هوشمند اپل سری ۹ با طراحی خمیده مانند نسل قبل، تغییرات مهمی در بخش پردازنده تجربه کرده است. پردازنده S9 با بیش از ۵.۶ میلیارد ترانزیستور اقتصادی‌تر و عملکردهای گرافیکی ۳۰٪ سریع‌تر تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌کند و پردازش عصبی آن نیز به ۲ برابر نسبت به قبل افزایش یافته است.

با معرفی اپل واچ سری ۹، اپل به بهترین گزینه برای دستیار صوتی Siri تبدیل شده است و اکنون به راحتی به داده‌های سلامتی خود دسترسی دارید، این ویژگی جدیدی است که در نسخه‌های قبلی واچ وجود نداشت.

apple-watch-9-6500a1eec52f30497f36ffa1.webp

این ساعت‌ها با اندازه‌گیری‌های مشابه نسل قبلی عرضه شده‌اند، اما سنسور سنجش اکسیژن خون بهبود یافته‌ای دارند و تشخیص تصادف نیز بهبود یافته است. علاوه بر این، قابلیت سنجش ضربان قلب آنها نیز قوی‌تر شده و همه این ویژگی‌ها با سیستم‌عامل جدید WatchOS 10 کامل می‌شوند که ویژگی‌های جدیدی مانند واچ فیس‌ها و قابلیت ژست‌های حرکتی را پشتیبانی می‌کند و در استفاده‌های مختلف قابلیت شخصی‌سازی دارد، از جمله عکس‌گرفتن، پخش موزیک و پاسخگویی به تماس‌ها و...

apple-watch-9-1-6500a1f1c52f30497f36ffa8.webp

ویژگی‌های دیگری نیز مانند قابلیت پیدا کردن آیفون‌های گمشده در خانه، شارژ سریع و ضبط حرکات ورزشی مانند دوچرخه‌سواری به این ساعت‌ها افزوده شده است. همچنین، روشنایی صفحه‌نمایش اپل واچ سری ۹ به ۲۰۰۰ نیت افزایش یافته که برای یک ساعت هوشمند عدد قابل توجهی است، اگرچه همچنان از ساعت‌های سری اولترا کم‌نورتر هستند که تنها ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارند.

apple-watch-s9-new-nike-sport-ba-6500a1efc52f30497f36ffa3.webp

اپل همچنین مجموعه‌ای از رنگ‌بندی‌ها و بندهای ورزشی متنوع برای اپل واچ سری ۹ معرفی کرده است تا کاربران را جذب کند. هر بند همراه با هر رنگ واچ فیس مخصوص به خود را دارد که از طریق ساعت یا گوشی قابل شخصی‌سازی است.

در ادامه، عکس‌های بیشتری از بندها و واچ فیس‌های اپل واچ سری ۹ را مشاهده می‌کنید. قیمت ابتدایی برای این ساعت از ۳۹۹ دلار آمریکا شروع می‌شود که احتمالاً بسته به اندازه و ویژگی‌ها متغیر خواهد بود. همچنین، کاربرانی که از مدل‌های قدیمی‌تر اپل واچ استفاده می‌کنند، می‌توانند از تاریخ هجدهم سپتامبر، سیستم‌عامل جدید WatchOS 10 را بر روی ساعت‌های خود نصب کنند.

apple-watch-s9-new-nike-sport-lo-6500a1f0c52f30497f36ffa5.webp

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر