کاویار از نسخه لوکس آیفون 15 پرو، اپل واچ 9 و گلکسی زد فلیپ 5 با طرح باربی رونمایی کرد

hjghjghj.jpg

شرکت کاویار (Caviar)، شناخته شده به عنوان تولید کننده نسخه‌های لوکس از گوشی‌های موبایل، محصولات جدیدی با تم "باربی" را معرفی کرده است، شامل گلکسی زد فلیپ 5، آیفون 15 پرو و اپل واچ سری 9 که دو محصول آخر هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند.

این محصولات جدید از کاویار، در واقع به‌همراه آیفون 15 پرو مکس، تشکیل چهار مدل مختلف می‌دهند و با استفاده از رنگ‌های صورتی، طلا و جواهرات تزیین شده‌اند تا ظاهری باشکوه و لوکس داشته باشند.

روی آیفون 15 پرو، یک طرح از جفت کفش پاشنه‌بلند معروف به نام باربی دیده می‌شود و این محصول همچنین دارای 61 کریستال سواروسکی در اطراف ماژول دوربین خود است. همچنین، فریم بدنه‌اش از طلای 24 عیار ساخته شده است.

iphone-15-pro-barbie.jpg.webp
-

در مدل گلکسی زد فلیپ 5، نیمه پایینی قاب عقب دستگاه با طرح‌های طلایی و نمادی از کفش پاشنه‌بلند زینت‌دار شده و حاوی 49 عدد یاقوت است. همچنین، یک توپک پشمالوی صورتی نیز بر روی بدنه این گوشی نصب شده است.

galaxy-z-flip5-barbie.jpg.webp
-

در مورد اپل واچ سری 9، بدنه‌ای جداگانه از بدن اصلی از جنس فولاد ضدزنگ 316L با رنگ رزگلد ساخته شده است و بند این دستگاه از مواد پلاستیکی و به رنگ بنفش تهیه شده و سگک آن نیز مانند بدنه از فولاد ضدزنگ رزگلد است. مشخص نیست که آیا بند پلاستیکی تعویض‌پذیر است یا خیر.

apple-watch-series-9-barbie.jpg.webp
-

این محصولات به‌صورت محدودی عرضه می‌شوند و تنها 99 عدد از هر یک از آن‌ها تولید می‌شود. هرچند این محصولات در حال حاضر به‌عنوان طرح‌های مفهومی معرفی شده‌اند، اما می‌توانید پیش‌خرید آیفون 15 پرو با قیمت 7990 دلار، گلکسی زد فلیپ 5 با قیمت 8560 دلار و اپل واچ سری 9 با قیمت 1900 دلار را انجام دهید.

همچنین، کاویار برای علاقه‌مندان به دو محصول آیفون 14 پرو نیز گزینه‌ای با همین طراحی و قیمت 7270 دلار در اختیار قرار داده است، با این‌حال به دلیل عدم معرفی رسمی دو محصول آخر، وجود این گزینه نیز به مراجعه به وب‌سایت کاویار و اطلاع از جزئیات بیشتر نیاز دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر