کاویار نسخه سفارشی ویژن پرو را با روکش طلا و قیمت ۴۰ هزار دلار معرفی کرد

jkhjlhjkhuj.jpg

نسخه سفارشی از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو کاویار، دارای بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار است و برای بخش EyeSight نیز محافظی از جنس طلا در نظر گرفته شده است.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل با قیمت ۳۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد که برای بسیاری از کاربران به صورت واقعی زیاد است. شرکت کاویار، شرکتی معروف در زمینه جواهرات لوکس، نسخه سفارشی از ویژن پرو را تولید کرده است و از طلا ۱۸ عیار در ساخت آن استفاده کرده است. این محصول حتی برای بخش جلویی هدست، که رو به بالا باز می‌شود، محافظی دارد که در هنگام استفاده حریم خصوصی کاربر را حفظ می‌کند.

کاویار پیشتاز در زمینه جواهرات لوکس بوده و قبلاً نسخه‌های طلاکاری شده از محصولاتی مانند آیفون، ایرپاد مکس و پلی‌استیشن ۵ را عرضه کرده است. اکنون نیز با تولید نسخه سفارشی ویژن پرو، این روال را ادامه می‌دهد.

نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار کلیه‌ی بخش‌های آن با طلا ۱۸ عیار پوشانده شده است و هدبند آن از چرم Connolly ساخته شده است. این چرمی بادوام و نرم است و به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های جهان شناخته می‌شود که خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و رولزرویس نیز از آن استفاده می‌کنند.

نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار از جنس طلا ۱۸ عیار است. طبق اعلام کاویار، نسخه سفارشی ویژن پرو تنها یک محصول از جنس طلا نیست بلکه طراحی آن تأثیراتی از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی را نیز دارد تا به علاوه‌ی فناوری، در زمینه مُد نیز برتری داشته باشد.

caviar-gold-vision-pro-64a26f680f068bdcb3a57302.webp
-

طبق گزارش 9to5mac، نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار برای کسانی که به نمایش چشم روی صفحه‌ی بیرونی هدست علاقه ندارند، مناسب خواهد بود. زیرا کاویار پوششی برای این بخش در نظر گرفته است که به صورت واضح از طلا ۱۸ عیار ساخته شده است.

کاویار اعلام کرده است: "با توجه به واکنش کاربران به نمایش چشم روی بخش جلویی ویژن پرو، بسیاری از آن‌ها از این ویژگی راضی نیستند. با نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار، در صورت تمایل می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و از پوشش محافظ این بخش بهره ببرید."

اگر علاقه‌مند به نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار هستید، توصیه می‌شود از الان پول‌های خود را برای خرید این محصول پس‌انداز کنید. ویژن پرو اپل در اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد و کاویار نیز نسخه سفارشی این هدست را در پاییز همان سال عرضه خواهد کرد.

کاویار فقط ۲۴ دستگاه ویژن پرو سفارشی را با قیمت تقریبی ۳۹۹۰۰ دلار عرضه خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست کاویار باتری اکسترنال ویژن پرو را با روکش طلا عرضه خواهد کرد یا خیر.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید، باید استقامت گردن خود را تقویت کنید زیرا نسخه سفارشی ویژن پرو قطعاً سنگین‌تر از مدل معمولی آن است. البته هنوز مشخص نیست کاویار آیا باتری اکسترنال ویژن پرو را نیز با روکش طلا عرضه خواهد کرد یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9TO5MAC

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر