تصاویر فاش‌شده از قاب آیفون 15 پرو تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهند

hkhjgkuhkj.jpg

با توجه به تصاویر منتشر شده از طریق منابع قابل اعتماد مربوط به آیفون ۱۵ پرو، به نظر می‌رسد دکمه‌های پاور و حجم صدا در این گوشی هوشمند نسبت به مدل‌های آیفون ۱۴ پرو، کمی پایین‌تر قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، از تصاویر مشخص است که پورت USB-C در آیفون ۱۵ پرو که جایگزین پورت لایتنینگ در مدل‌های فعلی خواهد شد، ظاهراً اندکی بزرگ‌تر از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو خواهد بود.

به علاوه، کیس‌های جدید دارای دکمه جدید بی‌صدا (Mute) هستند که به نظر می‌رسد قرار است سوئیچ بی‌صدا قبلی در بالای دکمه‌های حجم صدا جایگزین شود. این دکمه به ظاهر فضای کمتری را اشغال کرده و بریدگی کوچک‌تری را به خود اختصاص داده است.

آیفون-۱۵-پرو-۲.jpg.webp
-

تغییرات محتمل در طراحی آیفون ۱۵ پرو

یکی از کاربران با نام کاربری Majin Bu ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد آیفون ۱۵ پرو به نظر می‌رسد به لنزهای دوربین بزرگ‌تر و میکروفون بزرگ‌تری مجهز خواهد شد. همچنین در ویدیو مشاهده می‌شود که بریدگی مربوط به دکمه حجم صدا نیز در این قاب که تصاویر آن منتشر شده است، به‌صورت یکپارچه طراحی شده است.

احتمالاً آیفون ۱۵ پرو با شاسی تیتانیومی، لبه‌های جلویی و عقبی دارای کمی خمیدگی، حاشیه‌های باریک‌تر و ماژول دوربین ضخیم‌تر عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در فصل پاییز به همراه آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس معرفی شده و برای کاربران در دسترس قرار خواهند گرفت.

تصاویر جدیدی که به اشتراک گذاشته شده‌اند، تغییرات بسیار کوچک و جزئی را در مورد آیفون ۱۵ پرو نمایان می‌سازند، اما این تصاویر و ویدیو می‌توانند تصویری کلی از طراحی احتمالی این گوشی هوشمند را به تماشاگران ارائه دهند.

درنهایت باید دید که اپل موبایل جدید خود را با چه تغییرات طراحی و با چه مشخصاتی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر