اپل احتمالاً قیمت گوشی‌های سری آیفون 15 را افزایش می‌دهد

dtrsdgdrtd.jpg

با توجه به یادداشت تحلیلگر شرکت Wedbush، اپل در امسال قیمت گوشی‌های سری آیفون 15 را افزایش خواهد داد؛ اما به کشور خاصی اشاره نشده است. بنابراین، احتمالاً اپل امسال نیز قیمت گوشی‌های هوشمند خود را در آمریکا افزایش نخواهد داد.

تحلیلگر شرکت Wedbush به نام «دنی ایوز»، که در سال گذشته به درستی افزایش قیمت گوشی‌های سری آیفون 14 در بازار جهانی را پیش‌بینی کرده بود، اکنون از افزایش قیمت سری آیفون 15 خبر داده است. با این حال، ممکن است مانند سال گذشته، با افزایش قیمتی در آمریکا و چین مواجه نشویم.

در ضمن، ایوز در این پیش‌بینی تنها نیست و اکثر تحلیلگران نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند. به عنوان مثال، مجله فوربز در گزارشی مدعی شده است که قیمت نسل بعدی آیفون‌ها، به ویژه مدل‌های پرو، افزایش خواهد یافت. این افزایش قیمت برای مدل‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس، به طور تقریبی تا 200 دلار می‌رسد.

درباره ارزش اپل که به 4 تریلیون دلار می‌رسد

Apple-Employee.jpg.webp
-

تحلیلگر Wedbush در کنار پیش‌بینی افزایش قیمت گوشی‌های سری آیفون 15، به بخش سرویس‌های اپل هم اشاره کرده و آن را بسیار حائز اهمیت می‌داند. بنظر ایوز، ارزش اپل در ماه‌های آینده به‌طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر، ارزش بازار اپل به 2.85 تریلیون دلار می‌رسد. اما تحلیلگر Wedbush می‌گوید که طی 18 تا 24 ماه آینده، ارزش این شرکت به 3.5 تا 4 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت. اضافه به آن، در کنار آیفون‌ها و خدمات، اپل در سبد محصولات خود یک هدست واقعیت مجازی نیز دارد که در اوایل سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. بنابراین، هدست ویژن پرو نیز بر روی ارزش بازار این شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

با توجه به ایوز، حدود 250 میلیون آیفون در طی چهار سال گذشته به‌روزرسانی نشده‌اند و اپل می‌تواند مشتریان را به خرید سری آیفون 15 ترغیب کند. ایوز پیش‌بینی می‌کند که اپل در امسال 235 تا 240 میلیون واحد از سری آیفون 15 را به فروش خواهد رساند و اگر قیمت هرکدام از آن‌ها 100 دلار افزایش یابد، 23.5 میلیارد دلار درآمد بیشتر به حساب بانکی اپل واریز خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: forbes

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر