شرکت Caviar از گران‌ترین گوشی هواوی در جهان رونمایی کرد: میت ۴۰ پرو با یشم سبز

Untitled-1.jpg

کمپانی روسی کاویار که نسخه لاکچری پرچمداران را به بازار معرفی می‌کند حالا بعد از رونمایی از محصولات لوکس آیفون‌ها و آیپدها به سراغ گوشی‌های هواوی رفته و هواوی میت 40 پرو را با نام Jade Empire Limited Edition توسعه داده است.

در مجموعه رونمایی شده توسط این شرکت شاهد سه نشخه مختلف هستیم که یکی از آن‌ها قیمت بالایی دارد و حتی از مرز 10 هزار دلار نیز عبور کرده است. در این محصولات از یشم سبز و مرمری استفاده شده است. تاشاهد قیمت‌های اعجاب انگیزی باشیم.

هواوی میت ۴۰ پرو Precious Harmony

نسخه اول این سری از موبایل Precious Harmony نام دارد، با گران‌ترین مدل این سری از موبایل روبه‌رو هستیم چرا که در ان از طلای 18 عیار استفاده شده و روی پنل پشتی‌اش با استفاده از لیزر، الگوهای جذاب و همچنین یک لاک‌پشت حک شده است. در قسمت لاک‌پشت از رنگ یشم سبز استفاده شده تا لوکس‌تر و گران‌تر شود.

huawei-mate-40-770x535-1.jpg
-

این کمپانی اعلام کرده که فقط 8 نمونه از این دستگاه‌ را خواهد ساخت. این عدد تصادفی نیست و در فرهنگ چین عدد 8 نماد ثروت و رفاه و دلیل اصلی انتخاب این عدد این است. اگر می‌خواهید گران‌ترین گوشی هواوی در جهان را بخرید، باید ۷۱ هزار دلار هزینه پرداخت کنید!

مدل Dragon's Son

نسخه دیگری از این سری نام پسر اژدها را دارد و در پنل پشتی آن یک اژدها کشیده شده است. در مقابل این ازدها یک توپ است که در این توپ نیز از یشم سبز استفاده شده است. برای ساخت این بخش از لیزر و همچنین یک لایه طلا استفاده شده است.

huawei-smartphone-770x535-1.jpg
-

این مدل یعنی پسر اژدها نیز تنها 16 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و قیمتی 6.450 دلاری خواهد داشت. قیمت این دستگاه نیز بسیار بالا است اما با نسخه اول این سری فاصله بسیار زیادی دارد و اگر به آن جور دیگری نگاه کنیم ارزان است!

هواوی میت ۴۰ پرو Gohua

نسخه سوم این سری نیز Gohua نام دارد و در بخش پشتی آن از تیتانیوم استفاده شده و همراه با یشم مرمری ارائه خواهد شد. کاویار تنها ۷۶ نمونه از این دستگاه را تولید می‌کند و قیمتش کمی کمتر از مدل قبلی است. اگر کاربران بخواهند این نسخه را خریداری کنند باید 6.290 دلار پرداخت کنند.

limited-edition-telefoon-770x535-1.jpg
-

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgettendency

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر