اپل واچ اولترا 2 معرفی شد؛ نمایشگر ۳۰۰۰ نیتی و عملکرد بهبودیافته

ghjkyhgjtyjty.jpg

در رویداد معرفی آیفون ۱۵، اپل همراه با نسل نهم اپل واچ، نسخه دوم اپل واچ اولترا را به تماشاگران معرفی کرد. این ساعت هوشمند، که به عنوان بهترین و پرقدرت‌ترین ساعت هوشمند اپل شناخته می‌شود، تغییرات اندکی در طراحی خود داشته است.

در زمینه طراحی:

در زمینه طراحی، اپل واچ اولترا ۲ همسان با نسل پیشین خود ظاهر شده است. اپل از آلومینیوم ۹۵ درصد بازیافتی برای ساخت بدنه استفاده کرده تا به کاهش آلودگی محیطی و کاهش ضایعات کربن کمک کند. این ساعت همچنین برای استفاده در عمق‌های ۵۰۰ متری زیر سطح دریا و ارتفاع ۹۰۰۰ متری از سطح دریا مناسب است.

صفحه‌نمایش:

اپل واچ اولترا ۲ با نمایشگر ۴۹ میلیمتری جدیدی عرضه شده است که روشنایی آن به ۳۰۰۰ نیت ارتقاء یافته و به عنوان درخشان‌ترین نمایشگر در میان اپل واچ‌ها شناخته می‌شود. این ساعت همچنین دارای کارکرد چراغ‌قوه برای استفاده در محیط‌های تاریک می‌باشد.

apple-watch-ultra-2-double-tap-gesture-230912-6500cd01c52f30497f3702fc.webp

عملکرد

از لحاظ عملکرد، اپل واچ اولترا ۲ از تراشه S9 SiP بهبود یافته و نسل دوم تراشه Ultra-Wideband نیز به آن اضافه شده است. تراشه S9 با عملکرد بهتر و حدود ۶۰ درصد ترانزیستور بیشتر نسبت به نسل قبلی استفاده می‌کند. این تراشه همچنین دارای موتور پردازش عصبی چهار هسته‌ای است که افزایش دوبرابری در پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را فراهم می‌کند.

باتری:

ظرفیت باتری و شارژدهی اپل واچ اولترا ۲ نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده و همچنان دارای عمر باتری ۳۶ ساعته و ۷۲ ساعته در حالت Low Power Mode است.

apple-watch-ultra-2-side-button-digital-crown-230912-6500cd01c52f30497f370307.webp

قابلیت‌ها و امکانات:

این ساعت هوشمند از ژست حرکتی دو انگشتی جدید برای اجرای سریع‌تر دستوراتی مانند پاسخ دادن به تماس‌ها، پخش موسیقی و متوقف کردن آلارم‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین سیری به‌صورت مستقل در اپل واچ اولترا ۲ حضور دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به داده‌های سلامتی دسترسی داشته باشند و بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند.

ابزار Depth:

واچ اولترا ۲ قابلیت گزارش‌گیری از فعالیت‌های غواصی را دارا است و داده‌های مهمی چون حداکثر عمق، تعداد شیرجه‌ها و زمان سپری شده در آب را ثبت می‌کند.

apple-watch-ultra-2-depth-app-summary-iphone-15-pro-230912-6500cd01c52f30497f3702f6.webp

Precision Finding:

واچ اولترا ۲ دارای قابلیت Precision Finding است که به کاربران امکان مکان‌یابی دقیق گوشی‌های آیفون ۱۵ ارائه می‌دهد.

سیستم‌عامل و امکانات نرم‌افزاری:

این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل watchOS 10 ارائه می‌شود که قابلیت‌های جدیدی چون ویجت هوشمند (Smart Stack) و واچ‌فیس‌های جدید را فراهم می‌کند. همچنین از

ابزارهایی مانند قطب‌نما و نقشه بهره می‌برد و تم‌های متنوعی را برای نمایش داده‌ها ارائه می‌دهد.

apple-watch-ultra-2-specs-6500aac0c52f30497f370075.webp

نسخه‌ها، قیمت و تاریخ عرضه

اپل واچ اولترا ۲ با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد و تنها در یک نسخه با ابعاد ۴۹ میلیمتری و بند‌های متنوع عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند با قیمت ابتدایی ۸۰۰ دلار از ۳۱ شهریور ماه در دسترس خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: apple

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر