مانیتور گیمینگ ازراک با رفرش‌ریت 520 هرتز، به عنوان "پادشاه سرعت" معرفی شد

monitor.jpg

شرکت ازراک به تازگی مجموعه‌ای از مانیتورهای جدید خود را معرفی کرده است. این مجموعه دارای دو مانیتور با نرخ به‌روزرسانی 400 و 520 هرتز است که با سرعت بالایی که دارند، گزینه‌های عالی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی محسوب می‌شوند.

در جریان نمایشگاه CES 2024، ASRock قرار است دو مانیتور گیمینگ با پنل‌های OLED را به نمایش بگذارد. این دو محصول شامل مانیتور PGO27QFS2A با اندازه 27 اینچ و مانیتور PGO34QRT2A خمیده با اندازه 34 اینچ هستند. هر دو مانیتور دارای وضوح QHD و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز هستند، که تنها نمونه ای از آن در تیزر تصویری به نمایش گذاشته شده است. اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات موجود نمی‌باشد، به جز تایید پشتیبانی از گواهینامه AMD FreeSync Premium و DisplayHDR True Black.

یکی از جالب‌ترین نمایشگرهای معرفی شده توسط ازراک، مانیتور 520 هرتز ازراک به شمار می‌رود که به عنوان محصولی پرسرعت و مخصوص ورزش‌های الکترونیکی معرفی شده است. این مانیتورها را ASRock از این الان به لقب "پادشاه سرعت" نائب آورده و ظاهراً دو نمونه به اندازه 27 اینچ از این مجموعه وجود دارد. مدل 400 هرتزی با نام PG27QFW2A با رزولوشن QHD، در حالی که مدل 520 هرتزی PG27FFX2A احتمالاً دارای یک صفحه نمایش FHD (1080p) است. اطلاعات دقیق‌تر درباره این محصولات در بیانیه مطبوعاتی ذکر نشده است.

ASROCK-OLED

همچنین ازراک اعلام کرده است که مانیتورهای سری Phantom Gaming موجود در آنها، به نرخ رفرش 180 هرتز ارتقاء یافته‌اند. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تلاش ASRock برای بهبود ویژگی‌های مانیتورهای خود است. به نظر می‌رسد که با این ارتقاء، ASRock قصد دارد مجموعه‌اش را با مدل 32 اینچ QHD PG32QRT2A با انحنای 1000R و مانیتور 27 اینچی QHD PG27QFT2A با پنل IPS و نرخ تازه‌سازی 180 هرتز گسترش دهد.

هنوز ASRock تمام جزئیات و تصاویر این صفحه‌نمایش‌ها را منتشر نکرده است، اما منتظر می‌رود که در هفته آینده، هنگامی که نمایشگاه CES 2024 به طور رسمی آغاز می‌شود، اطلاعات کامل‌تری در مورد محصولات جدید خود ارائه دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videocardz.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر